ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
במהלך ישיבת הממשלה

העימות בין גלנט לבן גביר: "משתמש בכספי מדינה כדי לתקוף ראש שב"כ"

לאחר שמפלגת עוצמה יהודית פרסמה הודעה נגד רונן בר ש"מוביל לאסון נוסף", שר הביטחון גלנט תקף בישיבת הממשלה את בן גביר: "הזדעזעתי לפתוח עיתון ולראות שאתה תוקף את בר מכספי מימון מפלגות"

העימות בין גלנט לבן גביר: "משתמש בכספי מדינה כדי לתקוף ראש שב"כ"
גלנט ובן גביר במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סערה פרצה בישיבת הממשלה לאחר המודעה שפרסמה מפלגת "עוצמה יהודית" של השר בן גביר בעיתונים בה נכתב כי "רונן בר נכשל ב-7.10 ומוביל את ישראל לאסון נוסף. אומרים לא לעסקה מופקרת".

העימות בישיבת הממשלה נפתח כאשר שר הביטחון גלנט אמר: "הסדרה או מלחמה אבל בכל מקרה בסוף תהיה הסדרה". בן גביר השיב: "הרעיון שאחרי מלחמה הם לא יוכלו להשיב, אבל אתה נעול על הסדרה, לא מבין שאתה פוגע בתושבי הצפון". 

גלנט: "אם כבר מדברים הזדעזעתי לפתוח עיתון ולראות שאתה תוקף הבוקר את ראש השב"כ מכספי מימון מפלגות". השר בן גביר: "למה לראש השב"כ מותר לתקוף שרים לצאת נגד מדיניות הממשלה לפרסם מכתבים נגד ראש הממשלה ולי אסור להטיח בו ביקורת?". 

גלנט השיב: "מכספי מימון מפלגות??". השר קרעי; "להם מותר לממן מסיבה של 1500 איש לחליוווה?". גלנט השיב על דברי קרעי: "אני רואה שכל חברי המפלגה של בן גביר תוקפים אותי?". 

השר בן גביר: "הבעיה שאתה כבר לא חבר בליכוד ולא מבין שדין אחד לצפון ודין אחד לתל אביב אתה מבין מה קורה בקרית שמונה? אתה מתעלם מכך שחיזבאללה חוצה את הקוים האדומים עובר את כל הגבולות ושר הביטחון שלנו מדבר על הסדרה". 

ביום שישי האחרון שר הביטחון יואב גלנט גיבה את ראש השב"כ רונן בר, אחרי שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש לפטרו במהלך ישיבת הקבינט. 

"מול המעשים חסרי האחריות של השר בן גביר המסכנים את הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויוצרים פילוג פנימי בעם, ראש שירות הביטחון הכללי ואנשיו מבצעים את תפקידם ומתריעים מפני ההשלכות החמורות של מעשים אלו", כתב גלנט.

יואב גלנט איתמר בן גביר רונן בר מלחמת חרבות ברזל ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}