ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
דאעש לקח אחריות

המחבל מהפיגוע בגרמניה - מבקש מקלט סורי

המחבל שפיצע את פיגוע הדקירה בפסטיבל בזולינגן במדינת נורדריין שבגרמניה הסגיר עצמו לידי הרשויות. בעת שהסגיר עצמו, בגדיו היו מלוכלכים ועדיין מגואלים בדם

המחבל מהפיגוע בגרמניה - מבקש מקלט סורי
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בגרמניה מדווחים כי החשוד המרכזי במסע הרצח בזולינגן, במסגרתו נרצחו שלושה ונפצעו שמונה נוספים, הוא מבקש מקלט סורי בן 26 שנעצר הלילה. הרוצח הסגיר את עצמו לרשויות והודה בביצוע הפיגוע. 

המחבל לא היה מוכר לשירותי הביטחון כאיסלאמיסט קיצוני. לאחר מסע הרצח הוא ניגש לשוטרים ואמר להם: "אני האיש שאותו אתם מחפשים". "דר שפיגל" דיווח כי בעת שהסגיר עצמו בגדיו של החשוד היו מלוכלכים ועדיין מגואלים בדם. 

כזכור, אתמול המחבל פתח במסע דקירות בפסטיבל בזולינגן במדינת נורדריין -וסטפאליה שבמערב גרמניה. המחבל רצח שלושה אנשים ופצע שמונה נוספים. 

גורם במשטרה אמר לרויטרס כי ייתכן שהאירוע היה "פיגוע טרור אפשרי". גם גורמי אכיפת החוק במערב גרמניה הסבירו כי לא ניתן לשלול שמדובר בפיגוע, מכיוון שנראה שאין קשר בין הקורבנות. "נראה שהוא ניסה לפגוע בהם בגרונם", הוסיף גורם לרויטרס.

בהמשך, בדאעש הודיעו כי הם מקבלים אחריות לפיגוע הדקירה הקטלני. גורם ביטחוני אמר לסוכנות אעמאק של הארגון כי "חייל של המדינה האסלאמית ביצוע אותו כנקמה בעבור המוסלמים בפלסטין ובכל מקום".

גרמניה רצח סוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}