ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
קויטל מיוחד

"להעתיר על לומדי התורה": התרגשות מיום ההילולה של הגר"ח מבריסק

לרגל המסע שלח הגרב"ד פוברסקי שליט"א קויטל מיוחד ל'קופת העיר' עבור תפילת המשגיח הגר"ב פינקל שליט"א בציון הגר"ח מבריסק 'שימלא השי"ת כל משאלות לבו לטובה

"להעתיר על לומדי התורה": התרגשות מיום ההילולה של הגר"ח מבריסק
הגר"ב פינקל צילום: קופת העיר

לרגל ימי היארצייט, ולקראת זמן אלול, ולאור המצב השורר בתקופה זו בארץ הקודש, יוצא לדרכו לראשונה בהיסטוריה מסע מופלא 'להעתיר על לומדי תורה', כאשר המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א יוצא לעיר ורשה היהודית, מבצרם של עולם הישיבות, למסע תפילה 'להעתיר על לומדי תורה', ובמהלכו יעתיר על תורמי 'קופת העיר' בציוני הקודש של רבותינו הגר"ח מבריסק והנצי"ב זיע"א.

מסע הקודש המיוחד 'להעתיר על לומדי תורה' יוצא לרגל כ"א באב יום היארצייט של רשכבה"ג מרנא רבינו חיים הלוי מבריסק זיע"א, ולרגל כ"ח באב יומא דהילולא של זקינו מרן הנצי"ב זיע"א, אשר היו אבותיהם של כל בני הישיבות בכל הדורות. 

להעברת שמות למסע" להעתיר על לומדי התורה" הקליקו כאן>>>

לרגל המסע שלח הגרב"ד פוברסקי שליט"א קויטל מיוחד ל'קופת העיר' עבור תפילת המשגיח הגר"ב פינקל שליט"א בציון הגר"ח מבריסק 'שימלא השי"ת כל משאלות לבו לטובה'.

במסע הקודש המיוחד, אשר במרכזו יעלה על קברותיהם שבוורשה, יעתיר המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א בציוני רבותינו מעמידי עולם הישיבות, לשפוך שיח ולהעתיר על לומדי ועמלי התורה, טעבור שמות צאצאיהם של תורמי 'קופת העיר' שיעבירו את שמותיהם למסע הקודש 'להעתיר על לומדי תורה'.

באורח נדיר נעתר המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א לצאת למסע הקודש, מתוך האחריות המוטלת על גדולי הדור שליט"א לסייע לאלפי המשפחות הממתינות לעזרת 'קופת העיר', ומתוך חמלה על אלפי בני הישיבות הנמצאים בצומת דרכים בשערי הישיבות הגדולות והקטנות, להעתיר עליהם לברכה ולהצלחה ברוחניות ובגשמיות, שיזכו להצליח איש איש במקומו.

במהלך המסע יעתיר המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א על כל שמות בני התורה ובני הישיבות שיהיו מונחים בידו, ועבורם ועבור בקשותיהם האישיות המפורטות, הוא טורח ונודד לעבר ורשה, בתחינה וזעקה השמיימה שיזכו לרוב הסייעתא דשמיא הנדרשת בתקופה זו ובכל ימיהם בישיבות הקדושות.

במרכז המסע המתקיים בימי ההילולה של רבותינו זיע"א יחתום המשגיח הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א על שטר 'להעתיר על לומדי תורה', שיזכו ללמוד ולהגיע לעמל התורה, לידיעת התורה, לשקידת התורה, להבנת התורה, לחשקת התורה, לתורה בקדושה, לתורה בטהרה, לתורה בשלוות הנפש, ושלא ישלטו בהם ידי זדים כלל וכלל.

להעברת שמות למסע" להעתיר על לומדי התורה" הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הגר"ח מבריסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}