י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
פי שישה

הישראלים מסתערים: ביקוש חסר תקדים לרכישת גנרטורים

בעקבות התקפות חיל האוויר והמתיחות הביטחונית והכוננות המוגברת בצפון, נרשמת עלייה חדה בביקוש לגנרטורים, תחנות כוח ומוצרים נוספים

הישראלים מסתערים: ביקוש חסר תקדים לרכישת גנרטורים
אילוסטרציה צילום: unsplash

הבוקר (ראשון) נפתח בדריכות וכוננות שיא ברחבי הארץ בעקבות תקיפות חיל האוויר נגד מטרות בלבנון של ארגון הטרור חיזבאללה זאת לאחר שהתגלו סימנים להיערכות לירי טילים לעבר ישראל.

ב'גלובס' דווח כי שינוי ההנחיות של פיקוד העורף והמתיחות הגוברת הביאו להתנפלות על מספר מוצרי חשמל מסוימים וזאת גם לאחר שחיזבאללה הודיע על הפסקת פעולותיו הצבאיות, לפחות נכון לעכשיו.

מיכאל רבינוביץ, מנכ"ל רשת החשמל והתאורה "ארכה", דיווח על ביקוש חסר תקדים לגנרטורים ולתחנות כוח חשמליות: "הבוקר, בעקבות המתקפות, נרשמה עלייה של פי שישה בביקוש בהשוואה לשבוע רגיל. מאז חודש אוקטובר, רואים עליות בביקוש בהתאם להתפתחויות הביטחוניות, ולא תיארנו לעצמנו שמוצרים שבעבר נחשבו לנישתיים יהפכו ללהיטים בשוק."

ברשת "מחסני חשמל" נרשמה עלייה משמעותית של 70% במחזור המכירות בין השעות 10:00-11:00, ביחס לממוצע השעתי ביום ראשון רגיל. ההורים ממהרים לרכוש טאבלטים כדי להרגיע את ילדיהם במהלך שהייה במרחבים המוגנים, מקררים קטנים שמתאימים לממ"דים, וגנרטורים היברידיים מתוך חשש להפסקות חשמל ארוכות.

לירון כץ, סמנכ"ל פיתוח עסקי ברשת, סיפר כי יותר ממחצית ההזמנות הגיעו מהאתר המקוון, כשלקוחות ממהרים לרכוש את המוצרים כבר בשעות הבוקר המוקדמות. לדבריו, בעקבות הגידול בביקושים, הרשת החלה לשנע מלאי נוסף לחנויות כדי לקצר את זמני האספקה, אם כי צפויים עיכובים מסוימים במשלוחים ליישובים בצפון הארץ.

גנרטורים מוצרי חשמל מחסני חשמל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}