י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"נמצאת בשלב ניסוי"

תכונה חדשה לאפליקציית Threads: תהפוך ללהיט?

מטא ממשיכה לחדש בפלטפורמת Threads המתחרה ב-X (לשעבר טוויטר), ובוחנת תכונה חדשה שתאפשר למחוק פוסטים באופן אוטומטי לאחר 24 שעות. האם זה יהיה הלהיט הבא או סתם ניסיון נוסף?

תכונה חדשה לאפליקציית Threads: תהפוך ללהיט?
Threads צילום: Threads

הרשת החברתית Threads מבית מטא, שנועדה להתחרות ב-X (לשעבר טוויטר), בוחנת אפשרות חדשה שמזכירה את הפורמט של סטוריז. ע"פ הדיווח בוואלה, האפשרות החדשה תאפשר למשתמשים להגדיר טיימר של 24 שעות לפוסטים שלהם, כך שלאחר מכן הפוסט וכל התגובות עליו ייעלמו אוטומטית.

דובר מטא אישר ל-TechCrunch כי התכונה נמצאת בשלב ניסוי בקרב קבוצה קטנה של משתמשים. הפיתוח נחשף לראשונה בחודש שעבר על ידי חוקר האפליקציות אלסנדרו פאלוזי. המהלך מזכיר את "פליטס" (Fleets) של X, שאמנם לא הצליחו לפרוץ, אך הפורמט החדש של מטא עשוי לפתור את הבעיה עבור משתמשים שנוהגים למחוק פוסטים ידנית.

הניסוי הנוכחי מגיע מספר חודשים לאחר שמנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, הודיע על אפשרות לארכיון אוטומטי בת'רדס. אם תכונה זו תיושם, משתמשים יוכלו לקבוע תאריך שבו הפוסטים יוסתרו מהפיד. למרות זאת, משתמשי ת'רדס בעבר הביעו חוסר התלהבות מהרעיון, וטרם ראינו יישום רחב של תכונה זו.

מאז הגעתה של ת'רדס לשוק, היא ממשיכה לגדול והגיעה ל-200 מיליון משתמשים באוגוסט האחרון. במקביל, הושקה לאחרונה גם אפשרות חדשה בשם Insights, שמיועדת למשתמשים עם קהל רחב ומאפשרת להם לעקוב אחרי ביצועי החשבון שלהם בצורה דומה לאינסטגרם. בנוסף, מטא הכריזה על פיתוח תכונה לתזמון פוסטים, שתהפוך את השימוש בת'רדס לנוח עוד יותר.

מטא Threads עדכון גרסה טכנולגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}