ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
עשרות טיסות בוטלו

שיבושים כבדים בנתב"ג: טיסות הוסטו לקהיר

לאחר מכת המנע בלבנון והמתקפה של חיזבאללה, נסגר הבוקר שדה התעופה בן-גוריון אך חזר לפעילות מלאה תוך זמן קצר | במקביל, מספר חברות תעופה בינלאומיות השהו את טיסותיהן לישראל

שיבושים כבדים בנתב"ג: טיסות הוסטו לקהיר
נתב"ג צילום: Nati Shohat/Flash90

הבוקר (ראשון) נרשמו שיבושים משמעותיים בהמראות ובנחיתות בנמל התעופה בן-גוריון, בעקבות מכת המנע בלבנון והמתקפה של חיזבאללה. רשות שדות התעופה הודיעה על סגירת נתב"ג לזמן קצר, ולאחר מכן עדכנה כי שדה התעופה חזר לפעילות מלאה, כולל המראות ונחיתות. 

טיסות רבות שהיו בדרכן לישראל הופנו לנחיתה ברמון ובקהיר, בעוד שחברות תעופה זרות הודיעו על השהיית טיסות לישראל וממנה. מתוך 360 טיסות בינלאומיות שתוכננו להיום, בוטלו כ-50 טיסות.

בין הטיסות שהוסטו, היו שתיים של חברת אתיופיאן איירליינס שנחתו בקהיר ולאחר מכן המשיכו לאתיופיה. ברשות שדות התעופה הודיעו כי נתב"ג חזר לפעילות מלאה בשעה 7:00 בבוקר, אולם בשל עומס גולשים באתר נתב"ג, קרס האתר למשך זמן קצר.

במקביל, מספר חברות תעופה זרות, בהן איתיחאד מאיחוד האמירויות, אייר פראנס מצרפת, אאגייגן מיוון, טראנסאוויה מהולנד, קורנדון מטורקיה, וויז אייר מהונגריה ואתיופיאן אייר מאתיופיה, הודיעו על עצירת טיסותיהן לישראל וממנה. ייתכן כי במהלך היום יתקבלו החלטות נוספות בנושא.

בשל השיבושים, ברשות שדות התעופה ממליצים לציבור הנוסעים להתעדכן באתר ההמראות והנחיתות לפני יציאתם לשדה, אך יש לקחת בחשבון כי האתר עלול לקרוס שוב בשל עומס גולשים.

נתב"ג בן גוריון ביטול טיסות מתקפה שדה התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}