י' אלול התשפ"ד
13.09.2024
"הסתיים בהצלחה"

חיזבאללה מודיע: שיגרנו 320 רקטות בשלב הראשון של התגובה

חיזבאללה הוציא הודעה לפיה השלב הראשון של התגובה "הסתיים בהצלחה והוא שלב הפגיעה בבסיסים ועמדות ישראליות, כדי להקל על מעבר הכטב"מים". לטענתו, מספר הרקטות ששוגרו עד לרגע זה חצה את ה-320.

חיזבאללה מודיע: שיגרנו 320 רקטות בשלב הראשון של התגובה
נסראללה בנאומו צילום: חיזבאללה

לאחר פתיחת מתקפת המנע של ישראל, בארגון הטרור חיזבאללה פרסמו הבוקר שתי הודעות בהן טענו כי מאות הרקטות ששוגרו לעבר ישראל הן השלב הראשון בתגובה על חיסולו של בכיר ארגון הטרור פואד שוכר בביירות. 

בחיזבאללה מסרו: "במסגרת התגובה הראשונה לתקיפה הישראלית בדאחייה שהובילה למותו של פואד שוכר ונוספים, נשים וילדים, חיזבאללה החל בתקיפה אווירית עם מספר רב של כטב"מים לעבר העומק הישראלי ויעד צבאי שיוכרז בהמשך".

בהמשך נטען בחיזבאללה כי "השלב הראשון הסתיים בהצלחה. מדובר בשלב הפגיעה במוצבים ישראלים כדי להקל על מעבר כטב"מי התקיפה לכיוון המטרות בעומק, והם עברו. מספר הרקטות ששוגרו עד כה לעבר מוצבי האויב עלה על 320".

ארגון הטרור פירט את יעדיו אליהם לכאורה כיוון את הטילים: "בסיס מירון, נווה זיו, בסיס זעתון, זעורה, קלע בגולן, בסיס נוסף (א-סהל), נפח, בסיס יואב, בסיס ירדן בגולן, עין זיתים ורמות נפתלי".

מוקדם יותר דיווח הניו יורק טיימס כי שראל השמידה בלבנון משגרים מהם חיזבאללה תכננו לשגר טילים לעבר תל אביב באזור השעה 5:00 בבוקר. בישראל מתכוננים לתגובה חריפה מחיזבאללה.

חיזבאללה לבנון מלחמת חרבות ברזל פואד שוכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}