י' אלול התשפ"ד
13.09.2024
לאחר נסיון ההתנקשות

דיווח: מספר סוכני השירות החשאי יצאו לחופשה

כמה מאנשי השירות החשאי הוצאו לחופשה לאחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ. כולל בכיר בפיטסבורג, שמשרדו היה אחראי על תיאום תוכנית האבטחה בבאטלר, פנסילבניה, ב-13 ביולי אז מתנקש ניסה לרצוח את טראמפ

דיווח: מספר סוכני השירות החשאי יצאו לחופשה
אילוסטרציה צילום: pixabay

מספר אנשים בשירות החשאי הוצאו לחופשה בשל הכשלון למנוע את ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ בעצרת בחירות ב-13 ביולי בבאטלר, פנסילבניה על ידי תומס מת'יו קרוקס, בן 20 שחוסל על ידי השירות החשאי, כך דיווחה רשת NBC. טראמפ נפצע קל מהירי, דימם מאוזנו הימנית, וחולץ מהאזור במצב קל.

אלה שהוצאו לחופשה כוללים את הסוכן המיוחד של השירות החשאי האחראי על פיטסבורג, שמשרדו היה אחראי על תיאום תוכנית האבטחה עם רשויות אכיפת החוק המקומיות לקראת העצרת.

הגורם המכיר את ההחלטות לא אישר את המספר המדויק של הסוכנים שיצאו לחופש, ואמר כי המספר עשוי להמשיך ולגדול ככל שהחקירה הפנימית על ניסיון ההתנקשות תימשך.

בהצהרה שמסר דובר השירות החשאי, אנתוני גוגליאלמי, הוא לא אישר שסוכנים הוצאו לחופשה, אך אמר כי החקירה הפנימית של הסוכנות עשויה להוביל ל"צעדים משמעתיים".

"השירות החשאי האמריקני מחויב לחקור את ההחלטות והפעולות של אנשי הצוות הקשורים לאירוע בבאטלר, פנסילבניה, וניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר דונלד טראמפ", אמר גוגליאלמי. "אנו בוחנים את התהליכים, הנהלים והגורמים שהובילו לכשל המבצעי הזה, יינקטו צעדים משמעתיים אפשריים, אין לנו אפשרות להגיב יותר".

דונלד טראמפ נסיון התנקשות בטראמפ השירות החשאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}