ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
דאעש נטלו אחריות

פיגוע טרור בגרמניה, שלושה נרצחו, הדוקר "בעל חזות ערבית" נמלט

משטרת גרמניה עצרה צעיר בן 15 וחוקרת אם היה מעורב במתקפת הדקירות בעיר זולינגן שבמערב המדינה, שבה נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו נוספים. מוזיקאי גרמני ניגן על במה סמוכה לזירת הדקירות, בזמן האירוע

פיגוע טרור בגרמניה, שלושה נרצחו, הדוקר "בעל חזות ערבית" נמלט
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מחבל פתח במסע דקירות בפסטיבל בזולינגן במדינת נורדריין -וסטפאליה שבמערב גרמניה, המחבל רצח שלושה אנשים ופצע שמונה נוספים. צעיר בן 15 נעצר על-ידי המשטרה המקומית ונבדק אם יש לו קשר לחשוד במסע הדקירות, שהחיפושים אחריו עדיין נמשכים.

גורם במשטרה אמר לרויטרס כי ייתכן שהאירוע היה "פיגוע טרור אפשרי". גם גורמי אכיפת החוק במערב גרמניה הסבירו כי לא ניתן לשלול שמדובר בפיגוע, מכיוון שנראה שאין קשר בין הקורבנות. "נראה שהוא ניסה לפגוע בהם בגרונם", הוסיף גורם לרויטרס.

שרת הפנים, ננסי פייזר, אמרה כי הרשויות פועלות לתפוס את החשוד המרכזי, שתואר אמש על-ידי עדי ראייה כ"בעל חזות ערבית". מיד לאחר התקרית, המשטרה הציבה מחסומים באזור. עוברים ושבים שהגיעו למקום הדליקו נרות והניחו פרחים בסמוך.

ברויטרס דווח כי מוזיקאי גרמני ניגן על במה סמוכה לזירת הדקירות, בזמן האירוע. הוא טען בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא התבקש להמשיך לנגן, למרות התקרית, "כדי להימנע מפאניקה המונית". לבסוף התבקש לעצור. "מכיוון שהתוקף היה במנוסה, התחבאנו בחנות בזמן שמסוקי משטרה חגו מעלינו", סיפר

בהמשך, בדאעש הודיעו כי הם מקבלים אחריות לפיגוע הדקירה הקטלני. גורם ביטחוני אמר לסוכנות אעמאק של הארגון כי "חייל של המדינה האסלאמית ביצוע אותו כנקמה בעבור המוסלמים בפלסטין ובכל מקום".

 

 

גרמניה פיגוע טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}