ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
השמות והתמונות

בשתי תקריות שונות: ארבעה לוחמי צה"ל נפלו במרכז הרצועה

צה"ל התיר לפרסום כי לוחמי חטיבת ירושלים דניל פצ'ניוק, אביתר עטואר וניתאי מיטודי נפלו בתקרית המטען הקשה אתמול. הלוחם יניב יצחק אורן נפל כתוצאה מהיתקלות אחרת עם מחבלים

בשתי תקריות שונות: ארבעה לוחמי צה"ל נפלו במרכז הרצועה
פעילות הכוחות בתוואי המנהרות צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר הערב (מוצ"ש) לפרסום את שמותם של שלושה חללי צה"ל, לוחמי חטיבת ירושלים, שנפלו אמש בקרב הקשה במרכז רצועת עזה. 

שמות הנופלים הם רס״ל (מיל׳) דניל פצ׳ניוק, בן 26, מבת ים, לוחם בגדס”ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳ (16); רס״ל (מיל׳) ניתאי מיטודי, בן 23, מאשקלון, לוחם בגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳, ורס״ם (מיל׳) יניב יצחק אורן, בן 35, מעין גדי, לוחם בגדוד 8119, חטיבת ׳ירושלים׳ (16).

אתמול, בכניסת שבת, צה"ל התיר לפרסום כי רב סמל במילואים אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, לוחם בגדס"ר 6310 חטיבת ׳ירושלים׳ (16), נפל בקרב במרכז רצועת עזה.

דניל פצ'ניוק וניתאי מיטודי הי"ד נפלו בתקרית המטען הקשה אתמול בה נהרג רס"ל (מיל') אביתר עטואר. יניב יצחק אורן נפל כתוצאה מהיתקלות אחרת עם מחבלים.

דובר צה"לארבעת החיילים שנפלו: רס"ם (במיל') יניב יצחק אורן, רס״ל (מיל׳) דניל פצ׳ניוק, רס״ל (מיל׳) ניתאי מיטודי, רס"ל (במיל') אביתר עטואר הי"דצילום: דובר צה"ל

מפרטי האירוע עולה כי קצת אחרי השעה שמונה בבוקר כוח חטיבת ירושלים נערך לכניסה לבית במסגרת הניסיון להגדיל את מרחב האבטחה במסדרון נצרים. מטען שהוסתר בקיר החיצוני של המבנה לא זוהה על ידי הלוחמים, והופעל על קבוצת הלוחמים. 

אלי, אביו של אביתר הי"ד ספד לו בכאב: "מהשביעי לעשירי היה לנו ברור שזה על הדור של אביתר. עכשו תורם לשאת בנטל. אביתר, הילד שלנו האהוב הוא חלק מהמחיר לצערנו. בני בכורי, אהוב ליבי. כואב וגאה בך לנצח. מקווים שלא יהיו עוד".

מלחמת חרבות ברזל חלל צה"ל רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}