י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בלי קשר למו"מ

בישראל מעריכים: מתקפת הנקמה של ארגון חיזבאללה - בקרוב

לפי בכירים ישראלים, ההערכות הן שחיזבאללה לא זנח את רצונו לתקוף, וזה יכול לקרות בכל רגע, בלי קשר למשא ומתן שמתנהל בקהיר | ארצות הברית העלתה כוננות באזור ושיגרה את ראש המטות המשולבים שלה, לביקור פתע במזרח התיכון

בישראל מעריכים: מתקפת הנקמה של ארגון חיזבאללה - בקרוב
אופנועים ומשאיות ומשגרים במנהרות חיזבאללה צילום: חיזבאללה

בישראל מעריכים כי חיזבאללה נחוש לתקוף את ישראל בקרוב כנקמה על חיסול הרמטכ"ל של הארגון פואד שוכר - כך פורסם הערב (מוצ"ש) בחדשות השבת בכאן 11.

לפי בכירים ישראלים, ההערכות הן שחיזבאללה לא זנח את רצונו לתקוף, וזה יכול לקרות בכל רגע, בלי קשר למשא ומתן שמתנהל בקהיר.

עוד לפי אותם בכירים, ארצות הברית העלתה כוננות באזור ושיגרה את ראש המטות המשולבים שלה, רמטכ"ל צבא ארצות הברית, לביקור פתע במזרח התיכון. זאת, בעקבות אינדיקציות שהגיעו למערב על כוונות חיזבאללה לתקוף, גם אם זה יקרה במנותק מאיראן, וגם בעקבות המשא ומתן שמתנהל לשחרור החטופים.

כחלק מהערכות המצב על פיהן, חיזבאללה נחוש להוציא מתקפה לעבר ישראל בזמן בקרוב, בצמרת מערכת הביטחון קיימו במהלך סוף השבוע הערכות מצב מיוחדות. בדיונים השתתפו ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, עם בכירי המטה הכללי. 

בניגוד למתקפה מאיראן, שנמצאת במרחק של כ-1,500 ק"מ מישראל, לגבי חיזבאללה מדובר באירוע שיכול להיות מיידי ולכן הדיונים שנערכו עסקו גם בנושא הזה - מתקפה רחבה מלבנון. הכוננות הביטחונית בישראל, במיוחד במערכי ההגנה האווירית, נמצאת בשיא כבר שלושה שבועות, מאז החיסולים בטהרן וביירות.

חיזבאללה פואד שוכר מלחמת חרבות ברזל ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}