ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אימה בנופש

צעקו 'תשוחרר פלסטין' והיכו באגרופים צעיר חסידי: "לא אצא יותר לבדי לרחוב"

צעיר חסידי בן 19 הוכה באגרופים בשוויץ על ידי שני אנטישמים "ממוצא מזרח תיכוני". השניים ירקו עליו וקראו לעברו "תשוחרר פלסטין". עובר אורח לא יהודי סייע לו והחזיר לו את הכיפה שהשניים העיפו, הוגשה תלונה במשטרה. השוטרים הגיעו למלון וגבו עדות מהקרבן

צעקו 'תשוחרר פלסטין' והיכו באגרופים צעיר חסידי: "לא אצא יותר לבדי לרחוב"
אילוסטרציה צילום: pixabay

צעיר חסידי בן 19 הוכה באגרופים על ידי שני אנטישמים ממוצא מזרח תיכוני, הצעיר החסידי צעד ברחוב בעיר דאבוס שבשוויץ, שם הוא נופש עם משפחתו, המתגוררת בלונדון.

בעודו צועד, ניגשו אליו שני גברים בגילאי 20 עד 25 נתנו לו אגרופים בפניו העיפו לו את הכיפה, ירקו עליו וצעקו לעברו "תשוחרר פלסטין". הצעיר החסידי סיפר ל'בחדרי חרדים' כי עובר אורח לא יהודי התערב למענו, הרים את הכיפה והחזיר לו אותה, וכך היו לו כמה שניות להתעשת והוא החל להימלט מהמקום לכיוון בית המלון היהודי. 

הוא סיפר כי שני האנטישמים בוודאות לא שוויצרים, "הם בוודאות ממוצא מזרח תיכוני, הם רדפו אחרי, אך כשהגעתי למלון שני הרודפים עזבו את המקום מכיוון שהם ראו שיש הרבה אנשים במלון". 

הוא הזמין משטרה במהלך המהומה, השוטרים שהגיעו גבו ממנו עדות ועזבו את המלון. הצעיר בן ה-19 סיפר כי אותו גוי שהרים את הכיפה וסייע לו, נתן לו את מספר הטלפון שלו, כדי שיתן את זה למשטרה אם ירצו לגבות עדות ממנו, ואכן הוא נתן לשוטרים את מספר הטלפון של אותו עובר אורח שסייע לו כדי שיגבו ממנו עדות.

הוא סיפר כי הוא לא נפצע קשה והוא "מרגיש בסדר", אך הוא לא מתכוון לצאת לבדו לרחוב. ביום שישי הוא יצא עם אביו לתחנת המשטרה כדי לתת עדות נוספת על האלימות כלפיו מצד שני האנטישמים.

שוויץ תקיפה אנטישמית דאבוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}