ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
אחרי אירועי ג'ית

גלנט חתם על צווי מעצר מנהליים כנגד 4 מתיישבים

השר יואב גלנט חתם על צווי מעצר מנהלי כנגד ארבעה מתיישבים החשודים במעורבות באירועי טרור. עו"ד נתי רום מחוננו: "ידע כל אזרח בישראל כי ביטחונו האישי מופקד בידי אנשים שאינם ראויים לכך"

גלנט חתם על צווי מעצר מנהליים כנגד 4 מתיישבים
שר הביטחון יואב גלנט במסיבת עיתונאים צילום: Tomer Neuberg/Flash90     

שר הביטחון יואב גלנט חתם על 4 צווי מעצר מנהלי כנגד מתיישבים יהודים החשודים במעורבות בכמה אירועי טרור נגד פלסטינים, ובהם האירועים בכפר ג'ית שבשומרון.

מדוברות השב"כ והמשטרה נמסר לאחר המעצרים כי "מדובר באירוע טרור חמור שכלל בין היתר הצתת מבנים ורכבים, יידוי אבנים והשלכת בקבוקי תבערה. כמו כן, ירי שממנו נהרג פלסטיני ונוסף נפצע".

צווי המעצר אשר חתם שר הביטחון גלנט הערב מתווספים ל-21 צווי מעצר מנהלי כנגד יהודים אשר חתם גלנט עד כה.

בארגון "חוננו" טענו כי "ההודעה על הצווים הודלפה לתקשורת לפני שנמסרה הודעה רשמית לעצורים, למשפחותם ולעורכי הדין. מתיישב אחד נעצר לתקופה של 4 חודשים, והשאר נעצרו לתקופה של חצי שנה". 

עו"ד נתי רום מארגון חוננו תקף את הצווים מנהליים: "השר גלנט שובר את שיאו האישי, וחותם הערב על הצו ה-25 כנגד יהודים במשמרת שלו, מדובר על שר הביטחון אשר חתם על הכי הרבה צווים מקום המדינה כנגד יהודים. במקום להתפטר שר הביטחון וראש השב"כ, האחראיים על המחדל הבטחוני הגדול שידענו, ממשיכים עם הקונספציה ובסיכון ביטחון המדינה. הם משחררים נוחבות, בכירי חמאס ומחבלים, אבל עוצרים עוד ועוד יהודים. ידע כל אזרח בישראל - כי ביטחונו האישי מופקד בידי אנשים שאינם ראויים לכך - כישלון מוחלט".

יואב גלנט צו מעצר מנהלי מלחמת חרבות ברזל כפר ג'ית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}