ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"תשמור עלינו מלמעלה"

דודו של הלוחם ספד בבכי תמרורים: "היית כמו בן שלי"

דודי נחמיה, דודו של אורי אשכנזי נחמיה הי"ד שנפל ברפיח, ספד לו: "כשקיבלתי את הבשורה, הייתה לי הרגשה כאילו מישהו עוקר לי את הלב מהמקום. גאווה שלי, הלב נשרף ומסרב להאמין שאתה לא איתנו. תשמור עלינו מלמעלה"

דודו של הלוחם ספד בבכי תמרורים: "היית כמו בן שלי"
סמל אורי אשכנזי נחמיה צילום: דובר צה"ל

סמל אורי אשכנזי נחמיה הי"ד, בן 19 מאשקלון, נפל אתמול ברפיח. היום (שישי) הוא יובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בעירו. סמל אשכנזי נחמיה היה לוחם שריון בעוצבת עקבות הברזל. הוא נפגע מטיל נ"ט שמחבלים ירו אל הכוח שלו.

דודו, דודי נחמיה, בכאן חדשות שוחחו הבוקר עם דודו, דודי נחמיה, שמירר בבכי במשך כל הראיון סיפר כי אחיינו היה לו כבן: "דברים שאי אפשר לקבל, לעכל, כל הלילה אתה לא יושן, אתה לא מאמין עד שזה מגיע לפתח הבית שלך. הוא היה כמו הבן שלי הקטן".

"אורי שלי, אהוב לבי, חיים שלי. ילדי הבכור, לפני 19 שנה נולדת והארת את העולם - ממש כמו שמך. אני עמדתי מנגד וקיבלתי את הזכות להיות הסנדק שלך. מהיום שבאת לעולם נתת לי הרגשה כאילו יש לי עוד בן בבית".

לדברי הדוד, "כשקיבלתי את הבשורה, הייתה לי הרגשה כאילו מישהו עוקר לי את הלב מהמקום. גאווה שלי, הלב נשרף ומסרב להאמין שאתה לא איתנו. מי יבוא בשבת לסבא וסבתא, יצחיק את כולם וימלא באור ושמחה את הבית? יקבלו אותך בשערי גן עדן. חייל כזה אף אחד לא זכה לראות, אפילו לא שם. תשמור עלינו מלמעלה".

אורי אשכנזי נחמיה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}