ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
קיבלה את המועמדות

האריס: "זה הזמן לעסקה, אסור שישראלים יתמודדו שוב עם אימה של 7 באוקטובר"

סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס התחייבה בנאום קבלת המועמדות לנשיאות, שלישראל תהיה תמיד היכולת להגן על עצמה אם תיבחר בנובמבר. היא התייחסה למצב בעזה: "במקביל, מה שקרה בעזה ב-10 החודשים האחרונים הוא הרסני"

האריס: "זה הזמן לעסקה, אסור שישראלים יתמודדו שוב עם אימה של 7 באוקטובר"
דגלי ארה"ב וישראל על החומות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קמלה האריס קיבלה הלילה רשמית את מועמדות המפלגה הדמוקרטית בבחירות 2024. סגניתו של ג'ו ביידן נעלה את הוועידה הדמוקרטית עם נאום שנמשך 45 דקות.

סגנית נשיא ארה"ב והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות קמלה האריס התחייבה שלישראל תהיה תמיד היכולת להגן על עצמה אם תיבחר בנובמבר.

"ביחס למלחמה בעזה, הנשיא ביידן ואני עובדים מסביב לשעון כי עכשיו זה הזמן לעשות הסכם לשחרור חטופים והסכם הפסקת אש", היא אמרה. "תמיד אעמוד על זכותה של ישראל להגן על עצמה, ותמיד אבטיח שלישראל תהיה את היכולת להגן על עצמה", המשיכה האריס לקול מחיאות כפיים רמות מעשרות אלפי תומכים.

"כי אסור שישראל תתמודד שוב עם הזוועה שגרם ארגון טרור בשם חמאס ב-7 באוקטובר, כולל אלימות שאין לתאר וטבח צעירים בפסטיבל מוזיקה" אמרה.

היא התייחסה למצב בעזה: "במקביל, מה שקרה בעזה ב-10 החודשים האחרונים הוא הרסני. כל כך הרבה חיים חפים מפשע הלכו, אנשים רעבים מיואשים שנמלטים למקום מבטחים שוב ושוב. סבל קורע לב".

"הנשיא ביידן ואני פועלים לסיים את המלחמה הזו כך שישראל תהיה בטוחה, החטופים ישוחררו, הסבל בעזה יסתיים, והעם הפלסטיני יוכל לממש את זכותו לכבוד, ביטחון, חופש והגדרה עצמית", הוסיפה האריס.

היא גם התחייבה "להגן על כוחותינו והאינטרסים שלנו נגד איראן ומטרוריסטים הנתמכים על ידי איראן".

 

 

קמלה האריס הנשיא ביידן בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}