י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"שפל מוסרי"

באו"ם הציגו סיפורי קורבנות טרור - והתעלמו מה-7 באוקטובר

לציון יום הזיכרון השנתי לקורבנות טרור הוצגו אתמול באו"ם סיפוריהם של 15 קורבנות טרור מרחבי העולם, תוך התעלמות מוחלטת מסיפורי ה-7 באוקטובר. שגריר ישראל באו"ם: "חרפה. הטבח הוא הפיגוע הגדול ביותר בשנה האחרונה"

באו"ם הציגו סיפורי קורבנות טרור - והתעלמו מה-7 באוקטובר
מליאת האו"ם צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

אתמול (רביעי) הציגו באו"ם את סיפוריהם של 15 קורבנות מאירועי טרור ברחבי העולם - לציון יום הזיכרון השנתי לקורבנות הטרור. האירוע נערך תוך התעלמות מוחלטת מקורבנות הטרור הרבים של ה-7 באוקטובר, כך דווח ב"ווינט". 

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, אמר כי "התעלמות האו"ם מנפגעי טרור ישראלים, דווקא בשנה בה בוצע טבח כל כך אכזרי ומזעזע ב-7 באוקטובר, היא חרפה, ומסמנת שפל מוסרי חדש של האו"ם. טבח 7 באוקטובר הוא פיגוע הטרור הגדול ביותר בשנה האחרונה, והטבח האכזרי ביותר נגד יהודים מאז השואה. 1,200 ישראלים נרצחו ו-109 חטופים עדיין מוחזקים בעזה". 

עוד הוסיף: "האו"ם הצליח למצוא ולהציג אמא של 'קורבן טרור פלסטיני', שבכלל נהרג בניו זילנד, אך לא הצליח למצוא נפגע טרור אחד מהטבח הכי אכזרי שאירע השנה - או כל קורבן טרור ישראלי מאלפי אירועי הטרור שכוונו נגדנו. משלחת ישראל לאו"ם תוודא שאף אחד בבניין הזה לא ישכח את הטבח ואת החטופים שלנו".

במחלקה למאבק בטרור של האו"ם שהקימה את התערוכה, טענו כי המטרה היא להעלות את המודעות "לסיפורים האישיים מאחורי חוויית הטרור של כל אחד ואחת".

האו"ם דני דנון מלחמת חרבות ברזל ה-7 באוקטובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}