י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עדות מהתופת

נועה ארגמני לדיפלומטים: "היו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות"

נועה ארגמני תיארה את הישרדותה כנס, לאחר ששרדה את אירועי 7 באוקטובר ואת מבצע החילוץ. "איבדתי הרבה משקל, שתינו משהו כמו פחות מחצי ליטר מים ליום, והיו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות", סיפרה

נועה ארגמני לדיפלומטים: "היו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות"
החדר בו הוחזקה נועה ארגמני צילום: רשתות ערביות

נועה ארגמני, החטופה ששוחררה ב"מבצע ארנון" בחודש יוני, סיפרה על חוויותיה הקשות מהשבי, בביקור ביפן. "כל לילה הייתי נרדמת וחושבת זה עלול להיות הלילה האחרון בחיי", אמרה ארגמני במפגש עם דיפלומטים בכירים מישראל ומדינות ה-G7. היא תיארה את הישרדותה כנס, היא שרדה את אירועי 7 באוקטובר, ההפצצות בעזה ואת מבצע החילוץ הנועז. "איבדתי הרבה משקל, שתינו משהו כמו פחות מחצי ליטר מים ליום, והיו ימים שבכלל לא הרשו לנו לשתות", סיפרה.

ארגמני הדגישה את הצורך לשחרר את שאר החטופים, כולל את ידיד המשפחה אבינתן אור. "אבינתן עדיין שם, ואנחנו צריכים להחזיר אותם לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו לא רוצים לאבד עוד אנשים ממה שכבר איבדנו", אמרה. היא גם שלחה מסר לאבינתן: "אני רק רוצה להגיד לו שישמור על עצמו, ואני מחכה לו בבית ועושה כל שביכולתי להחזיר אותו הביתה למשפחתו".

ארגמני חולצה כאמור בחודש יוני, במבצע נועז של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, שפעלו בלב נוסייראת שבמרכז רצועת עזה. במבצע חולצו גם החטופים אלמוג מאיר ג'אן (21), שלומי זיו (40) ואנדריי קוזלוב (27), ובו נהרג לוחם הימ"מ פקד ארנון זמורה.

 

נועה ארגמני מלחמת חרבות ברזל חמאס יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}