י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחר שעות של דאגה

חסדי השם: הילד שנעדר בשמורת טבע באריזונה, אותר בריא ושלם

מטוס של 'אייר הצלה' מארגון הצלה הצטרף לחיפושים, המנכ"ל אלי רואו טס עם צוות של אנשי מקצוע מיומנים בחיפוש והצלה. מתנדבי הצלה מלוס אנג'לס הקימו מרכז פיקוד נייד במקום, ומתנדבים רבים מגיעים למקום. לאחר כיממה הילד נמצא בריא ושלם

חסדי השם: הילד שנעדר בשמורת טבע באריזונה, אותר בריא ושלם
החיפושים אחר הילד צילום: Yeshiva world news

ילד חרדי בן 8 שנעדר בשמורת טבע ענקית בפלגסטף, אריזונה, מיום רביעי אחר הצהריים, הותר על ידי מתנדבים רבים מארגון 'חברים של מחוז רוקלנד'. בחיפושים לקח חלק מטוס של 'אייר הצלה' שהטיס מתנדבים לאזור.

בסביבות השעה 18:00 אתמול היה הילד, ציון מרון מבולטימור, עם משפחתו במערה בפלגסטף. בשלב מסוים הוא הלך לכיוון לא ידוע מהכניסה למערה ומאז לא נראה.

מטוס של 'אייר הצלה' מארגון הצלה הצטרף לחיפושים. המנכ"ל אלי רואו טס עם צוות של אנשי מקצוע מיומנים בחיפוש והצלה מארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד וציוד מתקדם. המטוס נחת באריזונה קצת לפני 10:15 בבוקר (שעון מקומי), והצוות הצטרף לחיפוש המתמשך.

השריף לואיס פאלקו ממחוז רוקלנד התקשר למחלקת השריף של מחוז קוקונינו כדי ליידע את השריף המקומי על הפעילות של ארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד, ועשה הכל כדי שתהליך שילובם במשימת החיפוש יעבור בצורה חלקה.

חיפושים אחר הילד צילום: באדיבות המצלם

בנוסף, איש הקשר של משטרת רוקלנד, הרשי מרגרטן, ורכז ארגון חברים של רוקלנד יוסי מרגרטן, היו מעורבים במאמצים לתאם בין גורמי אכיפת החוק ברוקלנד ועם אריזונה כדי להבטיח את הצלחת פריסת כוחות החירום של צוות החיפוש.

בנוסף, מתנדבי הצלה מלוס אנג'לס הקימו מרכז פיקוד נייד במקום, ומתנדבים רבים מגיעים למקום. הרב דובי שפירו שליח חב"ד מפלגסטאף והרב משה לובל, רב בסקוטסדייל, פעלו רבות במקום גם כן, כשהם מסייעים למשפחה ומתאמים עם גורמי אכיפת החוק.

חיפושים אחר הילד צילום: באדיבות המצלם

החיפושים אחר ציון נעצרו בשל גשמים עזים ביום רביעי בלילה באזור, כאשר הפעילות בהיקף מלא התחדשה בבוקר יום חמישי. 

 
בחסדי ה', ציון, נמצא במצב טוב ונבדק על ידי פרמדיקים של 'אייר הצלה' ומתנדבי הצלה מלוס אנג'לס לפני שפונה לבית חולים מקומי לבדיקות.
אריזונה ארצות הברית נעדר ציון מרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}