י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי המטח החריג

נתניהו נפגש עם ראשי מועצות הגולן וקצרין: "סוכם על תוספת לחיזוק ההגנה"

אחרי המטח החריג אתמול לקצרין, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש המועצה האזורית גולן וראש המועצה המקומית של קצרין. בפגישה סוכם כי יחל תהליך להגדרת הגולן וקצרין כיישובי קו העימות

נתניהו נפגש עם ראשי מועצות הגולן וקצרין: "סוכם על תוספת לחיזוק ההגנה"
נתניהו עם ראשי הרשויות צילום: מעיין טואף/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ה') עם ראש המועצה האזורית גולן אורי קלנר וראש המועצה המקומית של קצרין יהודה דואה, בלשכת רה"מ בירושלים - לאחר המטח החריג של 50 הרקטות אתמול בבוקר לעבר קצרין. 

ראשי המועצות מסרו בתום פגישתם עם נתניהו: "נפגשנו היום עם ראש הממשלה, אנחנו מודים לו על הפגישה הטובה ומחזקים את ידיו בימים מאתגרים אלה. למרות הימים המורכבים תושבי קצרין והגולן נאחזים בקרקע בקהילות ובישוביים וימשיכו לחזק ולהגדיל את ההתיישבות היהודית בגולן ובקצרין". 

לפי הודעת השניים, בפגישה סוכם כי יחל תהליך להגדרת הגולן וקצרין כיישובי קו העימות, על כל המשתמע מכך. בנוסף, במהלך הפגישה סוכם כי הגולן וקצרין יקבלו סיוע שוטף לתקציבי המועצות, דרך החלטת הממשלה האזוריות של קצרין והגולן ודרך החלטת הממשלה החדשה שמתגבשת בימים אלו לצפון. יחד עם זאת סוכם על תוספת לחיזוק ההגנה, תוספת מיגוניות ופרויקטים נוספים חשובים. 

ראש הממשלה הדגיש כי תלמידי קצרין והגולן כמו שאר תלמידי ישראל זכאים לפתוח את שנת הלימודים בביטחון מלא ועל כן מערכת הביטחון תעשה התאמות ביטחונית לכיסוי הצירים. 

"ראש הממשלה התרשם מחוסן התושבים וההנהגות המקומיות, נוכח האתגרים הביטחוניים מולם אנו ניצבים בימים אלו. חיזקנו את ראש הממשלה בפעולתו להכרעת האויב, ביכולתה של מדינת ישראל וצה"ל לתקוף ולהכריע גם את האויב מצפון ובכך להשיב את תחושת הביטחון לתושבי הצפון בפרט ולתושבי מדינת ישראל בכלל", נמסר.

קצרין רמת הגולן מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}