ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
המטח לגולן

משפחה מקצרין ניצלה בנס: "לקחנו את הילדים הצידה ואז היה בום"

תושבת קצרין שביתה נפגע שיתפה ברגעי האימה" "נשכבנו עם הילדים על הרצפה, עטפנו אותם ואז היה הבום שבעצם פגע בבית. אני ובעלי קיבלנו את רוב ההדף וראינו את העשן שמתחיל בתוך הבית"

משפחה מקצרין ניצלה בנס: "לקחנו את הילדים הצידה ואז היה בום"
שריפות בקצרין צילום: כבאות והצלה

חיזבאללה שיגר אתמול (רביעי) בבוקר כ-50 שיגורים שחצו מלבנון לעבר שטח הארץ, חלק מהן ייורטו, אך נרשמו מספר נפילות בקצרין. 

זוהר אלין כהן, תושבת קצרין שביתה נפגע במטח ששיגר חיזבאללה לעבר היישוב, סיפרה הבוקר (חמישי) ל-ynet כיצד חייה וחיי בעלה וילדיה הקטנים ניצלו בנס, אחרי ששהו בבית בזמן התקיפה. 

"התקיפה תפסה אותי בבית", סיפרה כהן. "יש לנו שני ילדים, בן 3.5 ובת 1.8. בדיוק ארגנתי אותם להורים, ושאני אצא לעבודה. בעלי היה במיטה, הוא ישן אחרי שמירה שעשה - הוא בכיתת הכוננות. האזעקה התחילה, הילד נכנס לפאניקה וניסיתי להשתלט עליו - ותוך כדי להעיר את בעלי. התינוקת הייתה בסלון, התחלתי לשמוע את הבומים. הבנתי שאין לי סיכוי לרוץ למקלט, ובבית שלנו אין ממ"ד".

בהמשך הסבירה כהן כי אין אפילו חצי דקה כדי להגיע למקלט מרגע הישמע האזעקות. "לקחנו את הילדים הצידה ואז היה בום ראשוני. הבנו שיש נפילה פה בקצרין, משהו קרוב. נשכבנו עם הילדים על הרצפה, עטפנו אותם ואז היה הבום שבעצם פגע בבית. אני ובעלי קיבלנו את רוב ההדף וראינו את העשן שמתחיל בתוך הבית - כל האבק והנזילות של המים התחילו. הפיצוץ היה בסלון ובחדר השינה של הילדים".

עוד אמרה כהן: "זה היה יכול להיגמר אחרת לגמרי. למזלי בעלי התעשת על עצמו בצורה מאוד מהירה, ראה אור שכנראה הדלת של המקלחת נשברה ופשוט שבר את התריסים שהיו בחדר השירות ושלח אותנו החוצה. רצנו מהר למקלט. זו מציאות הזויה, זה לא מובן. לא ברור לי למה הילדים שלי היו צריכים לחוות את זה".

קצרין מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}