ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ממצאים ראשוניים

בצה"ל מעריכים: ששת החטופים שחולצו - נרצחו על ידי מחבלי חמאס

בצה"ל מעריכים כי כל ששת החטופים שחולצו השבוע נרצחו ביריות על ידי מחבלי חמאס | במקביל, נבדקו ארבע גופות שנמצאו לצד גופות החטופים - תחת זהות משוערת של מחבלים

בצה"ל מעריכים: ששת החטופים שחולצו - נרצחו על ידי מחבלי חמאס
ששת הנרצחים שגופותיהם הושבו צילום: באדיבות המשפחה

הבוקר (חמישי) התקבלו ממצאים ראשוניים מתוך בדיקת המכון לרפואה משפטית, אשר בחנה את גופותיהם של ששת החטופים שחולצו במבצע מוקדם יותר השבוע. על פי הדו"ח, על גופותיהם של ששת החטופים נמצאו סימנים המעידים על ירי.

נציגי צה"ל מסרו את הממצאים למשפחותיהם של יגב בוכשטב, חיים פרי, נדב פופוול, אברהם מונדר, אלכס דנציג ויורם מצגר הי"ד. בצה"ל מעריכים כי כל ששת החטופים שחולצו השבוע נרצחו ביריות על ידי מחבלי חמאס.

בנוסף, נבדקו ארבע גופות שנמצאו לצד גופות החטופים, תחת זהות משוערת של מחבלים, אשר לא נצפו בהן סימני ירי. מדובר בממצאים ראשוניים בלבד, ועל כן בשלב זה לא ניתן לקבוע את נסיבות מותם של החטופים. יצויין כי תחקיר נסיבות מותם נמשך, ועם השלמתו הוא יוצג למשפחות ולאחר מכן לציבור.

במהלך השבוע התראיין ל-103FM רן מצגר, בנו של יורם מזגר הי"ד שגופתו חולצה מעזה במבצע השבוע, והוא סיפר כי אביו לא נפגע בפעולה של צה"ל. "אבא נורה, הוא לא נפגע בפעולה של צה"ל. אבא נרצח. מי שרצח את אבא שלי זה חמאס, לא הייתה לנו שום האשמה על צה"ל לא בנושא הזה", אמר.

כזכור, שלשום חולצו במהלך מבצע צבאי בחאן יונס גופותיהם של החטופים אלכס דנציג, חיים פרי, יגב בוכשטב, יורם מצגר, נדב פופלוול ואברהם מונדר הי"ד. כוחות צה"ל שפעלו באזור חאן יונס במשך יותר משבוע בעקבות מידע מודיעיני מדויק, הגיעו לכמה מנהרות, ובאחת מהן מצאו את גופות החטופים.

מלחמת חרבות ברזל המכון לרפואה משפטית יורם מצגר אלכס דנציג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}