י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"קיים חשד סביר"

מעצרם של החיילים החשודים בהתעללות הוארך בשבועיים

בית הדין הצבאי האריך את מעצר הבית של החשודים בהתעללות בעצור ביטחוני, וקבע כי יש חשד סביר להאשמתם | במהלך חקירת האירוע בשדה תימן נגבו כ-100 עדויות

מעצרם של החיילים החשודים בהתעללות הוארך בשבועיים
המהומה בשדה תימן צילום: צילום מסך

בית הדין הצבאי האריך את מעצר הבית של החשודים בהתעללות בעצור הביטחוני עד ל-4 בספטמבר, זאת לאחר שעיין בחומר החקירה וקבע כי קיים חשד סביר ועילות מעצר.

לצד זאת, קבע בית הדין הצבאי כי יתאפשר להגנה לקיים דיון במועד מוקדם יותר, ביום 25 באוגוסט 2024, ככל שתבקש להציע להציע חלופת מעצר מפורטת, לרבות מקום עבודה ומפקחים מתאימים.

התביעה הצבאית עידכנה כי במהלך חקירת האירוע בשדה תימן נגבו כ-100 עדויות, כולל עדות של העצור הביטחוני שנפגע לפי החשד. מהחקירה עולה, לטענת התביעה הצבאית, שחיילי המילואים הכו את המחבל באלות ולאחר מכן חשמלו אותו בטייזר. 

לפני כשבועיים הסניגוריה הצבאית הגיעה להסכמה עם התביעה הצבאית על שחרורם של חמשת החשודים בהתעללות מחבל בפרשת שדה תימן למעצר בית. 

בסניגוריה מסרו כי עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם אנשי מילואים בעלי משפחות ואין לראות בהם כמי שנשקפת מהם מסוכנות לציבור.

שדה תימן בית הדין הצבאי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}