י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
יערך ללא קהל

רגב: "מתעלמת מהרעשים - אמשיך להוביל את הטקס"

השרה רגב התייחסה לביקורת על כך שמונתה לשרה שאחראית לטקס ה-7 באוקטובר ואמרה כי היא מתעלמת מהרעשים. רגב הודיעה כי הטקס יתקיים בלי השתתפות קהל כדי לכבד את זכר הקרבנות

רגב: "מתעלמת מהרעשים - אמשיך להוביל את הטקס"
קיבוץ ניר עוז אחרי מתקפת חמאס צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

שרת התחבורה מירי רגב ערכה היום (חמישי) תדרוך לעיתונאים והתייחסה לביקורת על הבחירה בה לתפקיד השרה שתערוך את הטקס לציון שנה לטבח השבעה באוקטובר.

רגב אמרה: "אני אחראית על הטקסים הממלכתיים כבר עשור, ויש תמיד כאלה שלצערי לא מרוצים אבל הם לא רבים. אני מתעלמת מהרעשים - אמשיך להוביל את הטקס".

עוד אמרה: "אני מבינה לליבם על מי שכועסים עלינו, על הממשלה, על הצבא וכוחות הביטחון. היה מחדל גדול וגם לי ישי שאלות קשות - צריכה לקום ועדת חקירה".

לדבריה, "נרצחו ונחטפו מכל גווני האוכלוסיה, אזרחים וכוחות ביטחון מכל רחבי הארץ. אין בית במדינה שלא חווה את הטרגדיה והכאב. אנחנו עם אחד ומדינה אחת. אני מתייחס בחרדת קודש לטקס. אני רגילה לחטוף".

רגב הודיעה כי הטקס יתקיים בלי השתתפות קהל כדי לכבד את זכר הקרבנות, לדבריה. בנוסף הודיעה רגב כי הטקס לא ישודר בשידור חי. "הטקס יועבר כמשדר טלוויזיוני", אמרה רגב.

עוד אמרה: "אני לוקחת בחשבון שיהיו טקסים אלטרנטיביים לזיכרון השבעה באוקטובר, כמו שאחרים עושים טקסים פלסטינים ישראלים ביום הזיכרון".

מירי רגב מלחמת חרבות ברזל טקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}