י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נרצחו בדם קר

קליעים התגלו בגופותיהם של חלק מהחטופים שהוחזרו השבוע

מתחזקת הערכה שהחטופים נרצחו בידי השומרים שלהם מחשש לפעולת חילוץ | שלשום חולצו במהלך מבצע צבאי בחאן יונס גופותיהם של החטופים אלכס דנציג, חיים פרי, יגב בוכשטב, יורם מצגר, נדב פופלוול ואברהם מונדר הי"ד

קליעים התגלו בגופותיהם של חלק מהחטופים שהוחזרו השבוע
הרמטכ"ל וראש השב"כ במנהרות חמאס בחאן יונס צילום: דובר צה"ל

קליעים נמצאו בגופות חטופים שהוחזרו השבוע, מהממצאים שהתקבלו מתחזקת הערכה שהחטופים נרצחו בידי השומרים שלהם מחשש לפעולת חילוץ בזמן הפצצת צה"ל את האזור שבו שהו. מהפצצה נהרגו מחבלי חמאס ששמרו על החטופים. חלק מהמשפחות סיפרו בעבר כי קרוביהם נרצחו, ואכן, על פי ההערכות חלק מהחטופים נרצחו, כך דיווח ניר דבורי בחדשות 12.

במהלך השבוע התראיין ל-103FM רן מצגר, בנו של יורם מזגר הי"ד שגופתו חולצה מעזה במבצע השבוע, והוא סיפר כי אביו לא נפגע בפעולה של צה"ל. "אבא נורה, הוא לא נפגע בפעולה של צה"ל. אבא נרצח. מי שרצח את אבא שלי זה חמאס, לא הייתה לנו שום האשמה על צה"ל לא בנושא הזה", אמר.

באדיבות המשפחהששת הנרצחים שגופותיהם הושבוצילום: באדיבות המשפחה

כזכור שלשום חולצו במהלך מבצע צבאי בחאן יונס גופותיהם של החטופים אלכס דנציג, חיים פרי, יגב בוכשטב, יורם מצגר, נדב פופלוול ואברהם מונדר הי"ד. כוחות צה"ל שפעלו באזור חאן יונס במשך יותר משבוע בעקבות מידע מודיעיני מדויק, הגיעו לכמה מנהרות, ובאחת מהן מצאו את גופות החטופים. 

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}