ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

משרד התפוצות ניסה להסתיר פגישה מביכה - אבל הטוש קלקל הכל

משרד התפוצות שכר את שירותיו של יועץ אסטרטגי שהורשע בפרשת שוחד ברומניה. במשרד ניסו להסתיר את הפגישות עם היועץ ביומנו של המנכ"ל, אבל משהו השתבש בדרך

משרד התפוצות ניסה להסתיר פגישה מביכה - אבל הטוש קלקל הכל
עמיחי שיקלי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במשרד התפוצות ניסו להסתיר כי שכרו את שירותי הייעוץ של טל זילברשטיין, והשחירו את הפגישות ביומנו של מנכ"ל משרד התפוצות, אלא שהטוש בו השתמשו עמד להיגמר וחשף את מה שניסו במשרד להסתיר. 

יומנו של המנכ"ל אבי כהן-סקלי נמסר לפרסום בעקבות בקשת חופש מידע של עמותת "הצלחה". כשמעיינים בו ניתן להבחין שמישהו העביר פס שחור על הפגישות עם זילברשטיין, אך עשה זאת בטוש שהצבע בו עמד להיגמר, כך שהמלל נותר קריא.

עמותת הצלחהמתוך יומנו של מנכל משרד התפוצותצילום: עמותת הצלחה

מעורבותו של היועץ הפוליטי ואיש העסקים, טל זילברשטיין במערך ההשפעה של מדינת ישראל בעולם, נחשפה בכאן חדשות בחודש יוני. בהעין השביעית דיווחו כי הצנזורה הצבאית אסרה על הכתב מיכאל שמש לדווח על חלק ניכר מהמידע שהגיע לידיו.

ב-2020 זילברשטיין הורשע בפרשת שוחד ברומניה, וב-2023 נעצר בארץ עם אחד משותפיו, איש העסקים בני שטיינמץ בחשד לנתינת שוחד בסך עשרות מיליוני דולרים לנשיא גינאה לשעבר וינסנט קונטה.

כך הגיב שמש לפרסום אודות היומן: "משעשע. אתם שוכרים יועץ מורשע ורוצים להסתיר את זה? טיפ ראשון: שימו לב איזה טושים יש לכם במשרד".

משרד התפוצות עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}