י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

ממתגת? מעצבת גרפית? כך תוכלי להוסיף סיפרה לשכר שלך

"מעצבות לא מבינות את הפוטנציאל שיש להן. זאת הזדמנות פז לשדרוג משמעותי של המקצוע והמשכורת כאחת, כולל אפשרות לעבוד עם לקוח כבר בשלב הלימודים." • מנכ"לית סטודיו מט על הקורס הייחודי שמעניק למעצבות כלים להפוך ממעצבת גרפית למובילת משרד מיתוג, אסטרטגיה ופרסום, ולעצב מחדש את הקריירה שלהן

ממתגת? מעצבת גרפית? כך תוכלי להוסיף סיפרה לשכר שלך
יש ממתגת. ויש ממתגת מהשורה הראשונה צילום: מט סטודיו

עד לפני מספר שנים, הייתה נעמי טויטו מעצבת גרפית מן השורה. "הבנתי שיש לי את היכולת להשפיע הרבה מעבר לעיצוב גרפי בלבד, ושיש בי את היכולת להוביל תהליכים אסטרטגיים שיביאו להצלחה אמיתית עבור הלקוחות שלי." היא מספרת. "השקעתי בלימודי מיתוג ואסטרטגיה, וכך הקמתי את סטודיו מט – משרד מיתוג המתמחה בבניית אסטרטגיה מנצחת לבעלי עסקים."

נעמי הובילה בהצלחה עשרות בעלי עסקים וקיימה קורסים רבים באסטרטגיה ומיתוג. כעת, היא פותחת קורס חדשני שמטרתו להוביל מעצבות גרפיות לשדרוג משמעותי, ולהפוך אותן למובילות משרד מיתוג, אסטרטגיה ופרסום, ולהפוך מעצבת גרפית בסכומים נמוכים לממתגת מובילה. "במגזר החרדי יש הרבה מעצבות גרפיות מוכשרות, אך השכר שלהן אינו משקף את הפוטנציאל שלהן. הקורס מיועד למי שחולמת בגדול ורוצה להקים משרד עצמאי ולהוביל מהלכי מיתוג ופרסום שמביאים לתוצאות עסקיות משמעותיות ולעלייה בהכנסות." מדגישה נעמי.

מה כולל הקורס?

"הקורס למעשה מורכב מ-12 שיעורים הנפרסים על פני שישה מפגשים אינטנסיביים של ארבע וחצי שעות כל אחד. מעבר ללימודים טכניים, הקורס שם דגש על היבטים אסטרטגיים – איך לחשוב כמו מנהלת אסטרטגיה, איך לבנות מותג מאפס ולהוביל אותו להצלחה, ואיך לפרסם את המותג בצורה שתביא לתוצאות אמיתיות. נלמד גם כלים לפיתוח עסקי, שיווק ותמחור נכון, כך שתלמידות הקורס יידעו איך לנהל משרד מיתוג ופרסום משלהן ולהשיג תוצאות משמעותיות להן ולקוחותיהן."

הקורס ייחודי בכך שתלמידותיו יעבדו כבר במהלך הלימודים עם בעלי עסקים, כך שהן יוכלו לתרגל את הידע שרכשו בזמן אמת. "הקורס נותן לך הזדמנות להתנסות בעבודה על פרויקטים אמיתיים עם לקוחות אמיתיים, כך שתוכלי ליישם את מה שלמדת כבר מההתחלה. זהו דיל משתלם גם לבעלי העסקים, שמקבלים שירותי מיתוג ופרסום ברמה גבוהה במחיר הוגן בשל העובדה שמדובר בתלמידות מתנסות."

ממעצבת גרפית לניהול משרד מיתוג, אסטרטגיה ופרסום: הגיע הזמן להשתדרג ולחלום בגדול!>>>

בעבר, היה קיים בקרב בעלי עסקים במגזר החרדי מחסום לגבי הצורך במיתוג. נעמי מאמינה שהמצב השתנה ואת שלב חינוך השוק עברנו בהצלחה. "כיום בעלי עסקים מבינים את הערך של מיתוג נכון ואת ההשפעה שיש לו על הצלחת העסק ואת הערך הרב שזה מביא להם לטווח הרחוק" טוענת בהקשר הזה "יחד עם זאת" מדגישה, "המענה המקצועי במגזר החרדי הוא דל למדי ויש ביקוש למיתוג איכותי, כזה שידע לפצח את יתרונות העסק ולהביא אותו הכי גבוה שאפשר".

הקורס נשמע מדהים, הוא מיועד גם ללימוד גרפיקה?

"לא, וחשוב להדגיש שלא" מציינת נעמי "הקורס נועד למי שכבר עברה את שלב לימוד הגרפיקה, והיא כבר בשלב שמבצעת עבודות גרפיות או מיתוגים, החוסר היום הוא בעיקר בתהליכי שיווק ופרסום, שבסיס התהליך האסטרטגי הנכון מתחיל בשלב המיתוג, כשהוא מבוצע נכון ומדוייק הוא יכלול בתוכו הרבה מהלכים קדימה שיגרמו לעסק להגיע ללקוחות ולהרוויח, עם התהליך והידע בקורס הממתגת אחרי הקורס ללא ספק תרוויח שכר אחר על עבודתה והערך המוסף שמעניקה, ולא רק זה, בקורס עצמו ישנם שיעורים ממוקדים על מכירות, הנרשמות לקורס גם ילמדו איך למכור בפועל את המיתוגים שלהם, במחיר גבוה יותר שבאמת יהיה הולם את המקצועיות שלהן אחרי הקורס".

לקבלת פרטים על הקורס שישנה לך הכל>>>

"אני קוראת מכאן לכל מי שמעוניינת להכפיל, לשלש ואפילו לרבע את השכר שלה וכן להכיר עולמות חדשים ומרתקים, להצטרף לקורס ולהפוך ממעצבת מן השורה לממתגת בכירה מהשורה הראשונה".

כל מעצבת גרפית וכל ממתגת שמרגישה שהיא יכולה יותר, שרוצה לממש את הפוטנציאל שלהן להצטרף לקורס: "אם את רוצה להכפיל, לשלש ואפילו לרבע את השכר שלך, לנהל פרויקטים גדולים ולשנות את הקריירה שלך, הקורס הזה הוא בשבילך."

סטודיו מטמיתוגים וחברות שעברו תחת ידיה של נעמיצילום: סטודיו מט

הקורס הנחשק שיכניס אותך לעולם המיתוג, האסטרטגיה והפרסום יוצא לדרך בקרוב. ממתגות ומעצבות איכותיות מרחבי הארץ כבר נרשמו לקורס בוטיק איכותי כדי לשנות את החשיבה, לשנות את הידע, ולשנות את ההכנסה שלהן. הצטרפי עכשיו ושדרגי את הקריירה שלך – ההזדמנות הזו לא תחזור!

להרשמה, פרטים וקבלת הסילבוס

מיתוג מט סטודיו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}