כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024
שמירה עילאה

אל תחמיצו: הסגולה של הגר"ח קנייבסקי לימי 'בין הזמנים'

בכל שנה בימי בין הזמנים מרחפת בחלל התחושה והציפייה "שרק לא יהיו אסונות" • רבנו זצ"ל קבע בכתב יד קדשו – יש סגולה!!! • מי שיזכה לקיימה, יזכה ל'שמירה עילאה' כהגדרתו של רבנו זצ"ל • כך עושים את זה!

אל תחמיצו: הסגולה של הגר"ח קנייבסקי לימי 'בין הזמנים'
שמירה ב'בין הזמנים' צילום: freepik

הילדים היקרים שלנו יצאו לחופשת בין הזמנים, והלב שלנו לא מסוגל להירגע! יוצאים בשמש ובחום העז, עולים על ההרים ויורדים לבקעות, אנחנו שואלים אותם אם הם לקחו מספיק מים והם טוענים בלהט שבוודאי, אבל אנחנו יודעים שאי אפשר לסמוך עליהם בעניין הזה.... 

כך הם צועדים לאורכם של נחלים, חוצים בריכות עמוקות, רוחצים בים ומבלים בספורט אתגרי – ואנחנו, ההורים, רועדים מפחד! 

זעקת ההורים המודאגים עלתה לפני הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, ובשנה שלפני הסתלקותו לשמי רום תיקן תקנה מיוחדת. 

לשמירה עילאה בימי בין הזמנים הקליקו כאן>>>

וכך כתב רבנו זצ"ל בכתב ידו הטהור באותם ימים של 'ערב בין הזמנים': "בס"ד אב תשפ"א, התורמים ר"י שקלים לקופת העיר יזכו לשמירה עילאה בימי בין הזמנים ברוחניות וגשמיות".

הרעיון שעומד מאחורי הסגולה הוא תרומה של עשרה שקלים בלבד לכל יום מימי הין הזמנים, כדי שתהיה נתינה שיש בה ממש, וכדי שנזכה בזכותה שיקויים בנו הפסוק "וצדקה תציל ממות". 

וכך משתלבים וחוברים להם יחדיו כוח של מצוות הצדקה, כוחו הגדול והעצום של מרן שר התורה זיע"א שגזר בגזירת צדיק שתהיה שמירה עילאה על מי שתורמים כפי שציווה, וזכות הרבים התלויה במי שמצטרף לדבר מצווה שכזה – וכל הכוחות האלו יחד מתחברים כדי לייצר סיכוך והגנה על ראשם של הילדים שלנו, כדי שיישארו שמורים לאורכו של כל בין הזמנים. 

הורים יקרים, אם הילד שלכם יוצא לטיול, אם הבת שלכם נוסעת לים או לבריכה – זה הזמן, אל תהססו. הצטרפו לסגולה, ותוכלו לשמירה עילאה עליכם ועל ילדיכם! 

לשמירה עילאה בימי בין הזמנים הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}