י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"בסוף הם יבינו"

סגן יו"ר הכנסת: "מלמדים את האמריקאים את השפה של המזה"ת"

נטילת אחריות של ישראל? "מדי פעם קורים דברים באיראן שמעכבים את תכנית הגרעין, מחוסלים מדענים, נעלמות צנטריפוגות. מי שעומד מאחורי זה זה נתניהו" • "הבנתי שרוצים לזמן אותי לבירור על דבריי למחוק את עזה. שיתעוררו בפרקליטות, ושיזמנו את ברק, אולמרט ודן חלוץ"

סגן יו"ר הכנסת: "מלמדים את האמריקאים את השפה של המזה"ת"
ניסים ואטורי צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד אמר הבוקר (חמישי) כי ישראל מלמדת את האמריקאים את השפה של המזרח התיכון. "אנחנו מלמדים את האמריקאים את השפה של המזרח התיכון, אות, אות. מילה מילה", אמר ואטורי ברדיו קול ברמה. "בסוף הם יבינו. זו ההזדמנות שלנו לתקוף באיראן ובלבנון, כשכל  הכוחות האמריקאים באיזור".

בראיון לתכנית 'שמונה אפס אפס' בהגשת ישראל כהן ואבי גדלוביץ' ברדיו קול ברמה התייחס ואטורי גם לפעולת ישראל באיראן: "אפשר לראות שמידי פעם קורים דברים באיראן שמעכבים את תכנית הגרעין, מחוסלים מדענים, נעלמות צנטריפוגות. מי שעומד מאחורי זה זה נתניהו.

על החקירות נגד אישים שהתבטאו בעניין עזה, אמר ואטורי: "הבנתי שרוצים לזמן אותי לבירור על דבריי למחוק את עזה. שיתעוררו בפרקליטות, ושיזמנו את ברק, אולמרט ודן חלוץ, אנשים שקראו למרי אזרחי ופגיעה בראש הממשלה. כל זמן שלא קוראים להם לחקירה, שלא יקראו לנו."

על טקס פרישת חליווה: "הטקס אתמול והדברים של הרמטכ״ל וחליווה היו מביכים. כאילו הרמטכ״ל הוא מלאך משמים שיכול לנקות אנשים במטה קסם. היו דברים שאי אפשר לעבור עליהם בשתיקה, ראש הממשלה לא קיבל את הדיווח עד 6:29 בבוקר ה-7 באוקטובר".

ניסים ואטורי ארה"ב מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}