י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
320 יום בשבי

הורי החטוף נאמו בוועידה הדמוקרטית, וזכו למחיאות כפיים

הוריו של הירש גולדברג-פולין, בעל אזרחות אמריקנית, נאמו בועידה הדמוקרטית בשיקגו, וזכו למחיאות כפיים סוערות. ג'ון פולין ורעייתו, רייצ'ל גולדברג-פולין, התקבלו בתשואות ממושכות ובקריאות "החזירו אותו הביתה" על ידי אלפי הדמוקרטיים בשיקגו

הורי החטוף נאמו בוועידה הדמוקרטית, וזכו למחיאות כפיים
הירש גולדברג פולין צילום: תעמולת חמאס

הוריו של ישראלי - אמריקאי בן 23 שנחטף על ידי חמאס במהלך המתקפה על ישראל ב-7 באוקטובר נשאו הלילה נאום מרגש בוועידה הלאומית הדמוקרטית, כשהם מתחננים לשחרור האנשים שממשיכים להיות בשבי בעזה.

ג'ון, אביו של הירש, אמר: "זו ועידה פוליטית, אבל להחזיר את הבן היחיד שלנו ואת כל החטופים זה לא עניין פוליטי, אלא עניין הומניטרי". אמר ג'ון פולין, שבנו הירש גולדברג-פולין איבד חלק מזרועו השמאלית ונחטף מישראל על ידי מחבלים במסיבת הנובה.

הם לא דיברו פוליטיקה בנאומם בן 10 הדקות, אך ג'ון פולין אמר כי משפחות החטופים האמריקאים נפגשות בקביעות בוושינגטון ומתרגשות לראות תמיכה דו-מפלגתית להבטחת שחרור יקיריהם. הנשיא ג'ו ביידן וסגנית הנשיא קמלה האריס "שניהם פועלים ללא לאות" להסכם בין ישראל לחמאס להפסקת אש בעזה ולשחרור החטופים הנותרים.

"הירש, אם אתה שומע אותנו, אנחנו אוהבים אותך" אמרו והעבירו מסר לבנם: "אנחנו תישאר חזק ותשרוד". השניים ענדו מדבקות עם המספר 320, שהסבו את תשומת הלב למספר הימים שבנם מוחזק בשבי.

רייצ'ל אמרה עוד: "109 בני אדם חטופים בעזה נוצרים, יהודים, מוסלמים והינדים מ-23 מדינות שונות. הצעיר שבהם הוא תינוק ג׳ינג׳י בן שנה. ביניהם שמונה אזרחים אמריקנים, אחד מהם הוא הבן היחיד שלנו הירש. הוא בן 23, וכמו קמלה האריס הוא נולד באוקלנד".

ג'ון הוסיף: "כולם יודעים שמה שיכול לשחרר את הלחץ במזרח התיכון עכשיו זו רק עסקה שתחזיר את החטופים ותסיים את הסבל של חפים מפשע מעזה".

הירש גולדברג פולין ארצות הברית חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}