ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מתנגד להאריס

דיווח: המועמד העצמאי קנדי ג'וניור יפרוש ויתמוך בטראמפ

המועמד העצמאי האמריקאי, שנתפס כמי שיכול לקחת קולות משני הצדדים, צפוי לפרוש מהמרוץ ולהכריז על תמיכה בטראמפ - כדי לסכל ניצחון של האריס. "הוא שוקל לאחד כוחות עם טראמפ במטרה לצמצם את סיכוייה של המועמדת הדמוקרטית"

דיווח: המועמד העצמאי קנדי ג'וניור יפרוש ויתמוך בטראמפ
הבית הלבן צילום: Pixabay

רוברט פ' קנדי ג'וניור, המועמד העצמאי בבחירות לנשיאות ארה"ב שזכה בסקרים לתמיכה לא קטנה בכלל, מתכוון לפרוש בסוף השבוע הקרוב ולהכריז על תמיכתו במועמד הרפובליקני והנשיא לשעבר דונלד טראמפ. כך דיווחה רשת ABC. הוא הביע תמיכה נחרצת בישראל במלחמתה נגד חמאס.

למרות הדיווח, קנדי עצמו סירב להשיב לשאלה בנושא שהפנה אליו אתמול כתב של ABC: "לא אאשר או אכחיש את זה", אמר. הדיווח מגיע יממה אחרי שסגניתו המיועדת של קנדי ג'וניור במרוץ, ניקול שנהאן, אמרה כי "הוא שוקל לאחד כוחות עם טראמפ במטרה לצמצם את סיכוייה של המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס לנצח בבחירות בנובמבר".

עוד דווח ברשת ABC, כי קנדי שוקל בין היתר להופיע על הבמה עם טראמפ בפיניקס בקמפיין בחירות, אך התוכניות הללו טרם גובשו סופית. קנדי תקף בריאיון ל-ABC את האריס, ואמר שהוועידה הדמוקרטית שבה תוכרז רשמית כמועמדת המפלגה בבחירות היא בגדר "הכתרה, לא דמוקרטיה" כיוון שהאריס לא קיבלה את קולותיהם של הבוחרים בפריימריז, אלא רק את קולות הצירים. "מי בחר בקמלה? לא הבוחרים", אמר.

קנדי בן ה-70 היה במשך רוב חייו איש המפלגה הדמוקרטית, והוא נצר לשושלת מפורסמת של דמוקרטים: אביו הוא הסנאטור רוברט קנדי שנרצח ב-1968 על-ידי מתנקש פלסטיני בזמן שהתמודד בפריימריז הדמוקרטיים לנשיאות, ודודו הוא הנשיא לשעבר ג'ון קנדי, שגם נרצח חמש שנים לפני כן בעודו מכהן כנשיא.

 

 

 

 

 

קמלה האריס דונלד טרמאפ רוברט קנדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}