י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
אחרי שנפצע קשה

הילד שנפל מהקומה הרביעית חגג בר מצווה, המצילים הגיעו לשמח

שנה אחרי שנפל מקומה רביעית, וסבל מפציעה קשה, חגג נתן את בר המצווה שלו | אורחי הכבוד המרגשים היו כונני ארגון הצלה שהגיעו ראשונים לזירת הנפילה והצילו את חייו

הילד שנפל מהקומה הרביעית חגג בר מצווה, המצילים הגיעו לשמח
המתנדבים משתתפים בבר המצווה צילום: ארגון הצלה

הבר מצווה של נתן, בן של ראש ישיבה חשוב שנערכה השבוע בבני ברק, לא היתה עוד בר מצווה רגילה כמו של כל חבריו לכיתה. היה זה סיפור מרגש של סגירת מעגל, כאשר כונני ארגון הצלה שהצילו את חייו של נתן, בן ה-13, לפני כשנה, השתתפו בשמחה.

לפני כשנה, נתן, בנו של ראש ישיבה בעטרת שלמה, נפל מהקומה הרביעית בפיר חדר המדרגות בעת משחק. כונני הצלה ארי גטר וידידיה פרידמן, הגיעו ראשונים לזירה והעניקו לו טיפול ראשוני מציל חיים.

"כשהגענו למקום, מצאנו את נתן סובל מחבלות קשות בראש ובגפיים", סיפר ארי גטר. "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון."

למרות הפגיעה הקשה, נתן החלים באופן מופלא, וכעת, שנה לאחר האירוע, חגג את בר המצווה שלו. הכוננים גטר ופרידמן יחד עם הנהלת הארגון אשר שלומוביץ - יו"ר הצלה ויעקב יוזעף - מנכ"ל הצלה, הוזמנו כאורחי כבוד לאירוע.

"כולם התרגשו מאוד לראות אותנו", סיפר ידידיה פרידמן. "המשפחה אמרה שאנחנו החתנים האמיתיים של השמחה. זו הייתה חוויה מרגשת ומספקת לראות את נתן בריא ושמח."

סבו של חתן הבר מצווה, מחנך ידוע בעיר ומראשי קהילת דברי שיר, אמר בהתרגשות: "אנחנו רואים כאן נס גלוי. הכוננים האלה הם שליחי ההשגחה העליונה, והם חלק בלתי נפרד מהשמחה שלנו היום."

יעקב יוזעף, מנכ"ל ארגון הצלה, שנכח בשמחה המשפחתית המיוחדת אמר: "זהו הרגע שבשבילו אנחנו קיימים. לראות ילד שהצלנו חוגג בר מצווה זו התגשמות החזון שלנו. אנחנו גאים בכוננים שלנו שמוסרים את נפשם בכל יום כדי להציל חיים. אירוע זה ממחיש את החשיבות הקריטית של תגובה מהירה במקרי חירום."

הצלה נפילה מגובה בני ברק בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}