ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
9 כריות אוויר

האגדה מתחדשת: דור מחודש לגולף של פולקסווגן

הגולף מצוידת במנוע בנפח דומה, אבל הגרסאות שונות: בגרסה ההתחלתית יש לנו מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטרים אבל הוא מפיק 116 כוחות סוס ו-22.4 קג"מ. צריכת הדלק הרשמית היא 5.2 ליטר ל-100 ק"מ

האגדה מתחדשת: דור מחודש לגולף של פולקסווגן
אחד מרבי המכר באירופה מגיע גם לישראל בדור חדש - פולקסווגן גולף צילום: VW

אחד הדגמים המוכרים ביותר בישראל מתחדש: אחרי 50 שנים מאז הצגתה של פולקסווגן גולף הראשונה, היצרנית הגרמנית מציגה בישראל גרסה מחודשת של הגולף. לפי פרסומים בעולם, זו תהיה הגולף האחרונה שמשווקת עם מנוע בעירה פנימית והדור הבא של הגולף כבר יהיה חשמלי. למעשה, פולקסווגן עצמה מגדירה את הגולף החדשה כגולף דור 8.5, כלומר זה לא הדור התשיעי של הגולף אלא מעין דור ביניים.

מבחינת המנוע, השבוע סיפרנו לכם על הטיגואן החדש אשר מגיע לישראל – בגרסה המצוידת במנוע טורבו ומערכת "מיילד הייבריד". הגולף מצוידת במנוע בנפח דומה, אבל הגרסאות שונות: בגרסה ההתחלתית יש לנו מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטרים אבל הוא מפיק 116 כוחות סוס ו-22.4 קג"מ. צריכת הדלק הרשמית היא 5.2 ליטר ל-100 ק"מ. בגרסה הבכירה נפח המנוע נשמר ועודנו 1.5 ליטרים, אבל הספק המנוע הוא 150 כוחות סוס ו-25.5 קג"מ. צריכת הדלק הרשמית של הדגם הבכיר היא 5.5 ליטר ל-100 ק"מ.

כיאה לדגם שעובר חידוש, הקוסמטיקה החיצונית שודרגה וכעת יש תאורת LED MATRIX מקדימה עם פס תאורה רוחבי ולוגו מואר. גם מאחור יש לגולף תאורת LED. בפנים יש מסך בגודל 12.9 אינץ' כסטנדרט וקישוריות ל-Apple CarPlay ו-Android Auto בעוד לוח המחוונים הדיגיטלי כולל ממשק גרפי חדש בגודל של 10.25 אינץ'.

בישראל מוצעות שלוש רמות גימור של הגולף כשהבסיסית ביותר כבר כוללת את המסך הגדול, מפתח חכם ועוד. בגרסת הביניים יש בין היתר גם מצלמות היקפיות ובגרסה הגבוהה יש גם חלון גג, חישוקי 18 אינץ' ועוד. רשימת אביזרי הבטיחות כוללת 9 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רכב בשטח מת – ועוד.

המחיר מתחיל ב-169,900 שקלים עבור הגדם ההתחלתי ששמו LIFE. בגרסת הביניים "סטייל" המחיר הוא 177,900 שקלים. הגרסה הבכירה ביותר ששמה הוא "סטייל פלוס" עולה 189,900 שקלים.

 

 

פולקסווגן גולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}