י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
באתר בנייה

נתפסו במרכז הארץ: השב"חים החזיקו בתעודות זהות מזויפות

המשטרה עצרה הבוקר 10 שוהים בלתי חוקיים (שב"חים), אשר הועסקו באתר בנייה בהרצליה | 8 מהשב"חים החזיקו בתעודות זהות מזויפות | מסיע השב"חים ומעסיקם נעצרו לחקירה

נתפסו במרכז הארץ: השב"חים החזיקו בתעודות זהות מזויפות
דוברות המשטרה צילום: המעצרים

המשטרה פעלה הבוקר (רביעי) באתר בנייה ברחוב בר כוכבא בהרצליה, נוכח חשד להעסקת והסעת שוהים בלתי חוקיים ובמטרה לחזק את בטחונו ושלומו של הציבור, במיוחד על רקע הפיגועים והאיומים הביטחוניים בה נתונה המדינה.

במסגרת הפעילות עצרו השוטרים הבוקר 10 תושבי שטחים באתר הבנייה אשר על פי החשד, שהו ועבדו במקום ללא אישורי שהייה. על פי החשד 8 מהם השתמשו בתעודות זיהוי מזויפות. 

דוברות המשטרהתעודת זהות מזויפתצילום: דוברות המשטרה

בנוסף, השוטרים עצרו תושב לוד, אשר על פי החשד הסיע את השב"חים לאתר בנייה ותפסו את רכב ההסעה. המעסיק אשר העסיקם בניגוד לחוק בתקופה רגישה זו זומן לחקירה פלילית.החקירה נמשכת ובין היתר נבחנת סגירת האתר. 

"קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה רחבי היקף לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית" נמסר.

תעודת זהות שבחי''ם פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}