י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שינו במחירים

הישראלים יוכלו לטוס ליעדים הפופולרים במחיר קבוע

אל על תציע טיסות במחיר קבוע לארבעה יעדים בעולם בעקבות הלחץ הציבורי שהופעל על החברה, בצל הטענות על העלאת מחירים | המחירים האחידים שמציעה אל על יהיו בתוקף עד לסוף שנת 2024 ויתעדכנו החל מהערב באתר החברה

הישראלים יוכלו לטוס ליעדים הפופולרים במחיר קבוע
מטוס אל על צילום: יח"צ אל על

בעקבות הלחץ הציבורי שהופעל על חברת אל על בצל הטענות על העלאת מחירים, חברת התעופה הישראלית תציע טיסות במחיר קבוע לארבעה יעדים בעולם.

ההודעה מגיעה לאחר שמנכ"לית אל על דינה בן טל ושר הכלכלה ניר ברקת נפגשו היום (רביעי) לדון בנושא זאת לאחר שחברות רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל בשל המצב הביטחוני והחשש מהסלמה עם איראן וחיזבאללה.

הבשורה היום מגיעה כאמור, על רקע הביקורת הציבורית החריפה על אל על שניצלה את מצב המלחמה והעובדה שחברות תעופה זרות חדלו לטוס לישראל. הזעם התגבר אחרי פרסום דוחות אל על למחצית הראשונה של 2024, שהראו עלייה חדה ברווחים. 

אל על תטוס ללרנקה שבקפריסין במחיר של 199 דולרים, לאתונה שביוון ב-299 דולרים, וכן לווינה שבאוסטריה ולדובאי שבאיחוד האמירויות ב-349 דולרים. 

היעדים הנ"ל יהוו "האבים", אליהם יוכלו הטסים מישראל להגיע במחירים קבועים ומשם להמשיך לכל יעד בעולם. בשל ביטול טיסות רבות של חברות זרות, המטרה היא לאפשר לישראלים לצאת מישראל ולהגיע לשדות תעופה בינלאומיים שמהם יוכלו לטוס לכל יעד בעולם במחירים שווים לכל נפש.

עבור כל יעד נקבע כאמור מחיר קבוע בו ימכרו כלל הכרטיסים הזמינים במטוס, עבור כרטיס LITE במחלקת תיירים לטיסת הלוך-חזור. 

המחירים האחידים שמציעה אל על יהיו בתוקף עד לסוף שנת 2024 ויחולו על כל מושבי מחלקת התיירים במטוס, ויתעדכנו החל מהערב באתר החברה. 

אל על מפעילה עשרות טיסות שבועיות ליעדים אלה, וכחלק מהמהלך היא תתגבר בטיסות נוספות אליהם, זאת על מנת להגדיל את היצע המושבים ולתת מענה לביקושים הגבוהים. כ-80,000 מושבים יהיו זמינים לרכישה לתקופה המדוברת. 

לפי אל על, ארבעת היעדים מאפשרים קישוריות רחבה למאות יעדי המשך, וירחיבו את היצע האפשרויות לנוסע הישראלי, שיוכל לרכוש באופן עצמאי טיסת המשך למגוון רחב של יעדים ביבשות השונות.

חופשה אל על טיסות בזול ירידת מחירים נתב"ג בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}