י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ממתינים בבית מלון

מאות ישראלים תקועים בגאורגיה: "ציפורים נכנסו למנוע"

טיסת אל על מגאורגיה לישראל בוטלה הלילה לאחר שהתגלתה תקלה טכנית במטוס. אחד הנוסעים סיפר כי "ציפורים נכנסו למנוע". הנוסעים הועברו לבתי מלון עד לטיסה חזרה לארץ. חברת אל על: "אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנוחות וההמתנה"

מאות ישראלים תקועים בגאורגיה: "ציפורים נכנסו למנוע"
אילוסטרציה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מאות נוסעים ישראלים נתקעו בגאורגיה לאחר שחברת אל על נאלצה לבטל אתמול את הטיסה לישראל. טיסת LY5110 תוכננה להמריא הלילה מטביליסי לת"א, אך התגלתה תקלה טכנית בלתי צפויה טרם ההמראה, אחד הנוסעים סיפר כי "ציפורים נכנסה למנוע".

בהודעה שקיבלו הנוסעים נאמר: "עקב תקלה טכנית בלתי צפויה, טיסת LY5110 מטביליסי לתל אביב ב-21/08/2024 שתוכננה להמריא בשעה 01:40 מבוטלת. בשלב זה, שעת ההמראה המדויקת טרם ידועה ואנו נעדכן בהמשך על שעת ההמראה המעודכנת. הינכם מתבקשים להגיע למשרדי אל על בטרמינל להעברתכם לבתי מלון".

מחברת אל על נמסר: "בטיסת LY5110 שתוכננה להמריא הלילה מטביליסי לת"א, התגלתה תקלה טכנית בלתי צפויה טרם ההמראה. לאחר מאמצים רבים לתקן את התקלה בהקדם, נאלצנו לבטל את הטיסה. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנוחות וההמתנה ומדגישים כי אל על שמה בראש סדר העדיפויות את בטיחות וביטחון הנוסעים והצוות. הנוסעים פוזרו לבתי מלון בעיר, ומי שביקש אף הופנה לבית מלון כשר עם ארוחות כשרות ובית כנסת. הנוסעים עודכנו כי נעשים מירב המאמצים לתקן את התקלה בהקדם כך שהטיסה תצא ביממה הקרובה".

שי כהן מנכ"ל חברת אסי גלובל המפעילה את מלון גאלרי פאלס הכשר למהדרין בטביליסי אמר ל'בחדרי חרדים', כי הנוסעים הופנו אליו והוא דואג להם גם לארוחות. "כולם קיבלו מקום אצלנו, אנחנו מספקים להם ארוחות, יש פה תפילות במניין, כל מה שצריך, כולל שלוש ארוחות ביום שחברת סאן דור פינקה את הנוסעים. לאלה שלא היה מקום במלון, דאגנו להם למלונות אחרים. אנחנו מספקים להם את כל שירותי הקייטרים הכשר. ארוחות בוקר ארוזות, אנחנו מספקים להם גם כן בופה, ארוחת הצהריים וארוחת ערב".

אל על סאן דור גאורגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}