י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בניו יורק

צעירים חרדים נעצרו לאחר שנסעו על קורקינט גנוב אותו רכשו באיביי

צעירים יהודים מקראון הייטס נעצרו על ידי משטרת ניו יורק בגין רכיבה על קורקינטים חשמליים שנגנבו. הנערים רכשו אותם באיביי ולא היו מודעים שהם גנובים

צעירים חרדים נעצרו לאחר שנסעו על קורקינט גנוב אותו רכשו באיביי
אילוסטרציה צילום: unsplash

בשבועות האחרונים נעצרו כמה בני נוער יהודים משכונת קראון הייטס בגין נהיגה בקורקינטים חשמללים שנגנבו בעבר, כך דיווח אתר COLlive.

שוטרים בברוקלין עצרו את הצעירים כשהם רוכבים על קורקינטים חשמליים ובדקו את מספר זיהוי של הכלי (VIN). התברר כי הקורקינטים נגנבו בעבר, כתוצאה מכך, המשטרה עצרה את הנערים ונתנה להם צו זימון לתחנה לחקירה. כל הנערים רכשו לאחרונה את הקורקינטים באיביי, ונדהמו לגלות שהם נגנבו. הם מקווים שהאישומים יבוטלו בהמשך.

"זה לא רעיון מצוין לקנות טוסטוס/קורקינט באיביי", אמר מקור משטרתי ל-COLlive. "אם אתה כן בוחר לרכוש כל סוג של קורקינט ממונע, אופניים, טרקטורונים או רכב שטח באיביי, אז תיזהר מאוד. צריך לוודא שלמוכר יש את אישור המכירה המקורי והוכחה לבעלות. על המוכר לספק הוכחה שהוא הבעלים האמיתי של הכלי".

השוטר אמר שהמליץ ​​לנקוט משנה זהירות ברכישת קטנוע או טוסטוס או קורקינט באינטרנט. "אם עסקה נראית טובה מדי להיות אמיתית, סביר להניח שהיא בעיייתית", אמר.

קורקינטים חשמליים ניו יורק קראון הייטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}