י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בוועידה הדמוקרטית

אובמה על טראמפ: "מיליארדר בן 78 שלא הפסיק להתבכיין"

הנשיא לשעבר ברק אובמה תקף בחריפות את המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ במהלך נאומו בוועידה הדמוקרטית. לצד זאת שיבח את הנשיא ביידן - ואמר כי הוא שומר על הדמוקרטיה האמריקנית

אובמה על טראמפ: "מיליארדר בן 78 שלא הפסיק להתבכיין"
ברק אובמה צילום: pixabay

הנשיא לשעבר ברק אובמה אמר הלילה בנאומו בוועידה הלאומית הדמוקרטית כי "אמריקה מוכנה לפרק חדש". עוד הוסיף בפני הקהל הרב שהגיע לאשר את מועמדותה של האריס לנשיאות: "אנחנו מוכנים לנשיאה קמלה האריס". "קמלה האריס מוכנה לתפקיד", אמר אובמה. 

"בכל רחבי אמריקה, בערים גדולות ובעיירות קטנות, הרחק מכל הרעש, הקשרים שקושרים אותנו יחד עדיין שם", המשיך הנשיא לשעבר. "אנחנו עדיין מאכילים את הרעבים. אנחנו חולקים את אותה גאווה כשהספורטאים האולימפיים שלנו מתחרים על הזהב. כי רובנו לא רוצים לחיות במדינה מרה ומפולגת".

הנשיא לשעבר ברק אובמה תקף את יורשו, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ואמר: "הנה מיליארדר בן 78 שלא הפסיק להתבכיין על הבעיות שלו מאז שנסע במדרגות הנעות המוזהבות שלו לפני תשע שנים. זה היה זרם מתמיד של טענות ותלונות שבעצם הלך והחמיר עכשיו כשהוא מפחד להפסיד קמלה", אמר אובמה.

על הנשיא הפורש ביידן אמר: "ההיסטוריה תזכור את ג'ו ביידן כנשיא שהגן על הדמוקרטיה ברגע של סכנה גדולה. ואני גאה לקרוא לו הנשיא שלי, אבל אני אפילו יותר גאה לקרוא לו חבר שלי".

בחירות בארצות הברית ברק אובמה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}