י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כ-100 ק"מ מהגבול

לילה שני של תקיפות בעומק לבנון: חיל האוויר פגע במחסני אמל"ח של חיזבאללה

חיל האויר תקף הלילה מחסני אמל"ח של חיזבאללה בעומק לבנון, כ-100 ק"מ מהגבול עם ישראל | משרד הבריאות הלבנוני: אדם אחד נהרג ו-16 נפצעו כתוצאה מהתקיפות | צה"ל: "חיזבאללה מציב את נכסיו בלב אוכלוסיות אזרחיות תוך ניצול ציני של אזרחי לבנון"

לילה שני של תקיפות בעומק לבנון: חיל האוויר פגע במחסני אמל"ח של חיזבאללה
התקיפה בעונק לבנון צילום: רשתות ערביות

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה מחסני אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בקאע שבעומק לבנון. משרד הבריאות הלבנוני דיווח כי אדם אחד נהרג ו-16 נפצעו כתוצאה מהתקיפות.

דובר צה"ל עדכן כי לאחר התקיפות זוהו פיצוצי משנה המעידים על הימצאות אמצעי הלחימה במחסנים שהותקפו.

התקיפות בעומק לבנון צילום: רשתות חברתיות ערביות

בנוסף, הותקף מתחם אשר שימש את מערך ההגנה האווירית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הבקאע והיווה איום על כלי טיס של חיל האוויר.

צה"ל מסר כי ארגון הטרור חיזבאללה מציב את נכסיו בלב אוכלוסיות אזרחיות "תוך ניצול ציני של אזרחי לבנון, צה״ל ימשיך לפעול כנגד ארגוני הטרור וימנע הפעלת מתווי טרור כנגד מדינת ישראל וכוחות צה״ל".

התקיפות בלבנון צילום: רשתות ערביות

בנוסף, אמש (שלישי), בוצעו מספר תקיפות נוספות במרחב דרום לבנון: כלי טיס של חיל האוויר תקף משגר במרחב אבו שש ממנו זוהו שיגורים לעבר מרחב יערה אתמול. 

במקביל, כלי טיס חיסל פעיל של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ואדי חמול שבדרום לבנון. כמו כן, הותקפו מבנים צבאיים ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה במרחבים עייתא א-שעב, רמיה ותלוסה שבדרום לבנון.
 

מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה לבנון צה"ל חיל האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}