י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"אין אפשרות אחרת"

גורמים בצוות המו"מ: "נתניהו מנסה לפוצץ את המגעים לעסקה"

הגורמים מתחו ביקורת חריפה על דברי רה"מ ל"פורום תקווה", שלפיהם ישראל לא תיסוג מצירי פילדלפי ונצרים. בסביבת נתניהו הגיבו: "אם הם לא מרוצים מההתנהלות - הם מוזמנים לקום וללכת"

גורמים בצוות המו"מ: "נתניהו מנסה לפוצץ את המגעים לעסקה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גורמים בצוות המשא ומתן לעסקה לשחרור חטופים מתחו ביקורת על דבריו של ראש הממשלה בנימין לחברי פורום תקווה - כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות הערב ב'כאן 11'. 

"האמירה של נתניהו נועדה לפוצץ את המגעים. אין אפשרות אחרת", אמרו הגורמים. לדבריהם, "ראש הממשלה יודע שאנחנו בתקופה קריטית בה אנחנו עובדים על פתרונות לציר פילדלפי ונצרים לפני הפסגה הבאה. הוא יודע שיש התקדמות - ואז הוא משגר אמירות הפוכות ממה שסוכם עם המתווכות". 

בשיחה עם משפחות חטופים מ"פורום תקווה" ומשפחות שכולות מ"פורום גבורה" אמר להם ראש הממשלה: "ישראל לא תצא בשום מצב מציר פילדלפי וממסדרון נצרים - למרות לחצים אדירים לעשות את זה".

בסביבת ראש הממשלה דחו את הדברים ומסרו: "אם מישהו מצוות המשא ומתן לא מרוצה מהדרך שבה ראש הממשלה מנהל את המגעים - הוא מוזמן לקום וללכת". 

למרות המתיחות הגדולה בין הצדדים, גורמים בצוות המשא ומתן אומרים שאין היתכנות לעזיבתם את התפקיד בשלב הזה של המגעים, שכן לדבריהם המשא ומתן נמצא בנקודה קריטית.

 

בנימין נתניהו חטופים עסקת חטופים פורום תקווה פורום גבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}