י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שעות של חרדה

עשרות מתנדבים חיפשו שני נעדרים חרדים כל הלילה לאחר שאיבדו את דרכם בהרים

שני מטיילים חרדים נעדרו שעות ארוכות בניו יורק, הם נמצאו על ידי מתנדבים מארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד. עשרות מתנדבים הוזעקו למקום בו אותר רכבם של השניים, ומיד החלו חיפושים אינטנסיביים באזור

עשרות מתנדבים חיפשו שני נעדרים חרדים כל הלילה לאחר שאיבדו את דרכם בהרים
החיפושים אחר שני הנעדרים צילום: Yeshiva world news

שני מטיילים חרדים שנעדרו שעות ארוכות אתמול בלילה, נמצאו במצב טוב על ידי מתנדבים מארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד לאחר חיפושים אחריהם בסלייד מאונטיין בניו יורק.

אמו של אחד המטיילים, בגילאי בני 17 ו-21, התקשרה לארגון 'חברים' בסביבות השעה 20:00 בערב ביום שני בלילה ודיווחה כי בנם התקשר ואמר שהם לא מוצאים את דרכם לקבוצה. לאחר מכן נותק הקשר הטלפוני. עשרות מתנדבים הוזעקו למקום ואיתרו את רכבם של השניים בסביבות חצות, מיד החלו חיפושים אינטנסיביים באזור.

החיפושים אחר השניים צילום: באדיבות המצלם

אתר Yeshiva world news מדווח, כי נהגת שחלפה באזור החיפושים סיפרה שראתה שני אנשים משוטטים בכביש סמוך בסביבות השעה 7:30 בבוקר. מתנדבי הצלה של הרי הקעטסקילס הגיעו בשעות הבוקר כדי לסייע בחיפושים.

החפ"ק שנפתח צילום: באדיבות המצלם

צוות חיפוש והצלה גדול של ארגון 'חברים', שמתנדבים מתאמנים מידי שבוע בשטח ההררי והמסוכן באזור ומחזיקים ציוד חילוץ ועם הכשרה מתאימה, פעלו כל הלילה למצוא את השניים.

המתנדבים יכלו להפעיל את האינטרנט לאורך כל הלילה, הודות לתקשורת לוויינית ולאינטרנט 'סטארלינק' (בבעלות אילון מאסק) המתנדבים עם מכשירי מעקב GPS, ומקבלים סיוע ממתנדבים אחרים העוקבים אחריהם ממרכז הפיקוד. רחפנים רבים נפרסו גם על ידי המתנדבים כדי לסייע בחיפושים.

ארגון חברים מחוז רוקלנד ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}