י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מאשים את המשפחות

המזרחן ד"ר מרדכי קידר מזהיר מפני העסקה שעל הפרק

"ישראל חייבת לוודא בסיומה של המלחמה הזו שלקרובים ולרחוקים יהיה ברור מי ניצח פה"

המזרחן ד"ר מרדכי קידר מזהיר מפני העסקה שעל הפרק
הגעת החטופים לשיבא צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

חוקר האיסלם והמזרח התיכון ד"ר מרדכי קידר התייחס לעסקת החטופים שעל הפרק שדורשת מישראל ויתורים מרחקי לכת במשא ומתן ותחליש את הרתעתה באזור כולו.

קידר אמר למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אני חלילה לא מתחלף עם המשפחות, אך ישראל חייבת לוודא בסיומה של המלחמה הזו שלקרובים ולרחוקים יהיה ברור מי ניצח פה".

לדבריו, "לצערי הרב ישראל הולכת לכל מיני הסדרים שעליהם יאמרו עלינו 'תראו איך נגבנו את הרצפה עם הפרצוף של הישראלים'. "חלק מזה", טוען קידר, "בגלל ההתנהגות של משפחות החטופים".

משפחות החטופים זעמו היום על ראש הממשלה נתניהו שהתחייב במהלך פגישתו עם הורים שכולים מפורום הגבורה ומשפחות החטופים מפורום התקווה, שמתנגדים לוויתורים ישראליים במו"מ, ש"ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פילדלפי וממסדרון נצרים". נתניהו גם אמר כי "אני לא בטוח שתהיה עסקה".

המשפחות זועמות על דבריו של ראש הממשלה שלדבריהם תוקע מקלות בגלגלי העסקה שעל הפרק.

ממטה משפחות החטופים נמסר בתגובה: "דבריו של ראש הממשלה מהווים הלכה למעשה טרפוד עסקת החטופים. נתניהו לא הפנים שהפקרת החטופים מביאה להירצחם בשבי. הם לא רק סובלים, הם גם מתים. אין שום תקווה ושום גבורה בעמידה "איתנה" שתביא להמשך מותם של כל החטופים. ממשלת ישראל הפקירה את החטופים ב07.10 וכעת נוטשת אותם סופית".

ד"ר מרדכי קידר עסקת חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}