י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
נוהרים להייטק

"זו תוכנית הכשרת ההייטק המובילה בציבור החרדי"

מכללת 'אורט סינגאלובסקי' בשיתוף תוכנית 'מפתחים' תוכנית הכשרת ההייטק שהוכיחה את עצמה עם 93% הצבה במקומות עבודה בחברות המובילות בישראל • המחזור החדש נפתח בקרוב - כל הפרטים

"זו תוכנית הכשרת ההייטק המובילה בציבור החרדי"
תלמידי מפתחים צילום: יח"צ

למה המגזר החרדי נוהר להייטק?

מדינת ישראל נחשבת למעצמת הייטק, וככזו יש בה ענף הייטק משגשג במיוחד שמספק מקומות עבודה רבים בעלי שכר מתגמל ותנאי עבודה מהטובים ביותר שרק ניתן לחלום עליהם. כמו בכל ענף משגשג, גם כאן הציבור החרדי נוכח ומורגש, בשנים האחרונות ניתן לראות מאות ואף אלפי חרדים מוכשרים משתלבים בתעשיית ההייטק, ממצים את כשרונותיהם ומתפרנסים בכבוד.

ללמוד להייטק זה מצוין, חשוב גם להתקבל…

כדי להגשים את החלום ולעבוד בענף הנוצץ והמבוקש, כדאי לקחת צעד אחורה, להתחלה - שלב הלימודים.

חשוב לדעת ולזכור, אמנם עולם ההייטק חם ומבוקש, אך עקב אופי העבודה וגודל הביקוש, מתקבלים לעבודה בסופו של דבר רק הטובים ביותר. בעניין הקריטי הזה, לאיכות הלימודים ומידת המחויבות של מוסד הלימודים להשמה, ישנן השפעה מכרעת על הסיכויים להתקבל למשרה הנחשקת.

רק 'מפתחים' מביאה אותך לעבודה בהייטק

שואפים להתקבל למשרת החלומות? תרשו לנו לקצר לכם את הדרך. ישנה רק תוכנית אחת שמובילה להצבה בעבודה, בלי כוכביות ובלי התניות, והיא תוכנית 'מפתחים' בשיתוף מכללת 'אורט סינגאלובסקי'.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

התקבלתם ל'מפתחים' - המשרה שלכם כבר באופק.

ובכן, אם תשאלו מי ערב לכם? התשובה פשוטה - מאות הבוגרים שכבר עובדים בהייטק ומתפרנסים בהרחבה רבה בזכות תוכנית 'מפתחים'. והחשוב מכל, תקבלו תואר הנדסאי תוכנה יוקרתי מטעם מכללת אורט סינגאלובסקי, שמובילה את ענף הכשרת ההנדסאים בארץ - תואר נחשק שפותח דלתות.

חשוב לציין כי כיאה לתוכנית מובילה וותיקה בתחום, 'מפתחים' מעניקה מימון לימודים מלא לזכאים.

ההצלחה בשטח מעידה על עצמה

ההבטחה למשרת איכות, נובעת מאמון מנהלי התוכנית בשיטת הלימודים שמוכיחה את עצמה מזה למעלה מ 7 שנים.

שיטת הלימוד הייחודית פותחה על ידי דניאל קרמר, לשעבר מרצה באוניברסיטת תל אביב לפיזיקה ומתמטיקה וראש התוכנית למצוינות אקדמית לנוער באוניברסיטת תל אביב.

ההכשרה מועברת על ידי ​מומחים ובעלי ניסיון של שנים רבות בעבודה בתעשייה ובאקדמיה​, שהוכשרו לעבודה בשיטת הלימודים הייחודית של 'מפתחים'.

והניסיון מוכיח! תוך 18 חודשים הופכים בוגרי ישיבה למתכנתים שווי כישורים לבוגרי מדעי המחשב.

לסיום, אם גם אתה שואף להשתלב בענף ההייטק, להתקבל לעבודה בחברות יוקרתיות ונחשקות כמו: PaloAlto, Networks, SimilarWeb, MobileEye, Appsflyer, Placer CeT, ולהשתכר במשכורת גבוהה…

מפתחים אורט סינגאלובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}