ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
פדיון שבויים

בתו של הנרצח: "יודעת שהמפלגות החרדיות מחויבות לנו"

נעם פרי, בתו של חיים פרי הי"ד: "אני יודעת שהמפלגות החרדיות מחויבים לנו וגם מתבטאים על כך, אבל טרם נהפך השולחן. 'כל המאחר לפדות את השבויים כאילו שופך את דמם"

בתו של הנרצח: "יודעת שהמפלגות החרדיות מחויבות לנו"
ששת הנרצחים שגופותיהם הושבו צילום: באדיבות המשפחה

נעם פרי, בתו של חיים פרי שגופתו חולצה אמש משבי החמאס, סיפרה היום (שלישי) לנתן משי ואבי גדלוביץ' ברדיו קול ברמה: "ככל שחולף הזמן אנחנו מבינים שאבא שלי נרצח באופן עקיף מאש כוחות צה"ל. אני יודעת שהיה אפשר להחזיר אותו בחיים. אבא שלי שרד בשבי כארבעה חודשים, הוא סיים את חייו רעב וכפות".

עוד אמרה הבת: "לצערי לאורך הדרך שוחחתי עם אנשים שמעורבים במשא ומתן ובקבינט המלחמה וזה ברור שלאווירה הציבורית והפוליטית יש השפעה מסוימת על קבלת ההחלטות". היא הבהירה: "אני יודעת שהמפלגות החרדיות מחויבים לנו וגם מתבטאים על כך אך אני פונה אל הרב אריה דרעי - 'כל המאחר לפדות את השבויים כאילו שופך את דמם'. טרם נהפך השולחן".

כזכור, במבצע משותף של צה״ל ושב״כ, חולצו הלילה (בין שני לשלישי) מחאן יונס, גופותיהם של החטופים יגב בוכשטב, אלכסנדר דנציג, אברהם מונדר, יורם מצגר, נדב פופלוול, וחיים פרי הי"ד.

פרי נחטף מביתו בקיבוץ ניר עוז במהלך אירועי ה-7 באוקטובר ונהרג בשבי החמאס. חיים היה בן 80, אב לחמישה ילדים וסב ל-13 נכדים. יזם, הומניסט ופעיל שלום. ביום הטבח בקיבוץ, חיים הצליח להציל את אשתו אסנת בטרם נחטף בעצמו. הוא שרד בתנאים בלתי אנושיים במנהרות החמאס במשך חודשים, עד שנרצח באכזריות בשבי.

החטופים הישראלים ברצועת עזה חיים פרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}