י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
עבר שדרוג מקיף

הדור החדש של פולקסווגן טיגואן מכוון גבוה

רמת הגימור ההתחלתית LIFE כוללת מסך מגע, מפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, בקרת אקלים דיגיטלית עם שלושה אזורים נפרדים, חישוקי 18 אינץ' ושקע חשמל אמיתי בהספק 230 וולט

הדור החדש של פולקסווגן טיגואן מכוון גבוה
פולקסווגן טיגואן החדש - דור חדש מאובזר יותר ויקר צילום: VW

הדור השלישי של פולקסווגן טיגואן, רכב הכביש-שטח של היצרנית הגרמנית מגיע לישראל. הטיגואן נחשב לדגם רב מכר של היצרנית, אבל לפי פרסומים בעולם, זהו אחד הרכבים האחרונים של היצרנית שיוצעו רק עם מנועי בנזין. בישראל הטיגואן ישווק עם מנוע בנזין "מיילד הייבריד" (כלומר מערכת היברידית קלה) בנפח 1.5 ליטר אשר מפיק 150 כוחות סוס ומומנט של 25.5 קג"מ. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 7 מהירויות וההנעה קדמית. צריכת הדלק הרשמית של הטיגואן היא 6.7 ליטר ל 100 ק"מ.

מבחינה עיצובית, פולקסווגן מדגישה כי הטיגואן החדש מעוצב באופן דומה לזה של הדגמים החשמליים של היצרנית, עם צמד פנסי LED קדמיים ופס תאורה המחבר ביניהם. הגריל הקדמי כולל כונסי אוויר בצדדים והעיצוב כולו מיועד לייעל את צריכת הדלק. חשוב מכך, הטיגואן החדש ארוך ב-3 סנטימטרים מן הטיגואן מהדור הקודם ונפח תא המטען גדול ב-37 ליטרים.

בפנים, תא הנוסעים עבר שדרוג מקיף וכולל מסך בגודל 12.9 אינץ', לוח שעונים דיגיטלי ותצוגת נתונים עילית, כלומר הנתונים החשובים מוקרנים על השמשה. רמת הגימור ההתחלתית LIFE כוללת מסך מגע, מפתח חכם, חיישני חניה היקפיים, בקרת אקלים דיגיטלית עם שלושה אזורים נפרדים, חישוקי 18 אינץ' ושקע חשמל אמיתי בהספק 230 וולט.

רמת הגימור הבכירה מוסיפה לכל אלה גם חישוקי 19 אינץ',מושבים ספורטיביים, שדרוג למערכת השמע, מסך גדול יותר ועוד. הרמה הגבוהה ביותר מוסיפה חישוקי 20 אינץ'. מבחינת אבזור הבטיחות, הטיגואן החדש כולל מערכות רבות וחשובות: בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית בחירום עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי רכב בשטח מת, 9 כריות אוויר ועוד.

מחירו של הטיגואן מתחיל ב-217,900 שקלים ברמת הגימור ההתחלתית. מחיר הטיגואן ברמת הגימור ההתחלתית הוא 217,900 שקלים. רמת הביניים עולה 254,900 שקלים ואילו הרמה הגבוהה ביותר עולה 264,900 שקלים.

פולקסווגן טיגואן גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}