י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
בתום מבצע מורכב

עם ישראל התגייס: השתל יקר הערך של הילדה נמצא באשפה

שתל של פעוטה בשווי עשרות אלפי שקלים שנעלם במג'יקאס, נמצא בפחי האשפה לאחר מאמץ משולב. מדובר בשתל שבלעדיו הילדה אינה שומעת והוא נמצא על ידי מתנדבי ידידים לאחר 14 שעות של חיפושים אינטנסיביים - צפו בתיעוד

עם ישראל התגייס: השתל יקר הערך של הילדה נמצא באשפה
שתל השמיעה שנמצא באשפה צילום: באדיבות המצלם

"בבקשה שתפו, אולי יהיה כאן ניסים! היינו היום במגיקאס (19.8.2024) ונאבד לנו הסרט עם השתל של אוזן שמאל זה בשווי 40 אל"ש והיא לא שומעת בלי זה!!!!!!!!!!!!  הפכנו את המקום ולא מצאנו אולי מישהו מצא ולא הביא לאבדות.. תעבירו אולי יהיה לנו נס". זו ההודעה שהופצה אתמול (שני) בכל הרשתות החברתיות על ידי הוריה של תינוקת שלא שומעת בלי השתל והסיפור נגע לליבם של רבים וטובים בעם ישראל. 

באדיבות המצלםהילדה עם השתלצילום: באדיבות המצלם

כבר משעות הערב אתמול החלו מתנדבים של ארגון 'ידידים' ומתנדבים רבים שהתגייסו לסייע בחיפושים באזור המג'יק-קס במעלה אדומים שנמשכו עד השעה 3:00 לפנות בוקר, כשלאחר מכן הם התחדשו עם אור יום.

כעבור 14 שעות, מתנדבי הארגון מצאו את השתל לאחר שנפל במהלך הפעילות במקום, ונזרק בטעות לדחסנית אשפה על ידי מנקה.

במהלך המאמצים לאיתורו התקבלה גישה למצלמות אבטחה שם הבינו כי ככל הנראה השתל שם. המתנדבים התגייסו למבצע מורכב לריקון הדחסנית והחלו בחיפוש דקדקני בתכולתה.

המתנדבים לאחר שמצאו את השתל צילום: באדיבות המצלם

בזכות המאמצים העיקשים והמסירות הבלתי מתפשרת של מתנדבי הארגון, השתל נמצא לבסוף על ידי ישי עטיה, מתנדב יחידת האופנועים ומנהל מוקד ירושלים. בארגון מודים לכלל המתנדבים שסייעו רבות בחיפושים.

באדיבות המצלםמחפשים בזבל את השתלצילום: באדיבות המצלם

פחי אשפה שתל שמיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}