י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ההכנות בעיצומן

לקראת ראש השנה: מבנה הכנסת אורחים מפואר מוקם באומן

איחוד ברסלב נמצאים בחודשים האחרונים בתנופת בניה משמעותית במתחמים השונים באומן • בחצר הקלויז באומן הולך ונבנה בימים אלו מבנה מפואר שיכלול הכנסת אורחים, מקווה טהרה ומערך של חדרי נוחיות רבים לרווחת רבבות העולים

לקראת ראש השנה: מבנה הכנסת אורחים מפואר מוקם באומן
הדמיית המבנה צילום: איחוד ברסלב באומן

איחוד ברסלב באומן נערכים להקמת מבנה הכנסת אורחים מפואר בחצר הקלויז באומן כאשר בחודשים האחרונים נרתמו אל המלאכה בעלי מלאכה רבים מכל התחומים כשמטרתם היא להעמיד מבנה של הכנסת אורחים מפואר ומהודר שיפעל במשך כל ימות השנה מסביב לשעון, דבר שיקל מאוד על רבבות המתפללים המגיעים לקברו של רבי נחמן במשך ימות השנה ובפרט בזמני ההתקבצות הגדולים באומן.

איחוד ברסלב באומןהדמיית המבנהצילום: איחוד ברסלב באומן

מבנה הכנסת האורחים מתוכנן לכלול, חדר קפה מפואר ומשוכלל, בו יוגשו בכל שעות היום והלילה שתיה חמה וקרה וכיבוד קל, לצד חדרי נוחיות מפוארים עם תחזוקה שוטפת ברמה גבוהה. בתוך המבנה יפעל גם מקווה טהרה מפואר שיחליף את המקווה שפועל במשך כל ימות השנה בבניין הקלויז ופתוח בחינם כשירות לציבור המתפללים הפוקדים את ציון רבי נחמן מברסלב.

המבנה המדובר מוקם בימים אלו בחצר הקלויז (בית הכנסת) הגדול של חסידי ברסלב באומן סמוך לשער הגדול שמצד רחוב בילינסקי מול הבניין שברחוב פושקינה 27.

איחוד ברסלב באומןהדמיית המבנהצילום: איחוד ברסלב באומן

נציין כי העבודות האינטנסיביות שנראות כבר בשטח בחודש האחרון החלו למרות עיכובים רבים שנוצרו בעקבות מצב המלחמה הממושך השורר באוקראינה המקשה על ההתנהלות בתחומים רבים כמו באישורים מהרשויות הרלוונטיות, מחסור חמור בכוח עבודה מקצועי, ועד לעיכובים בהגעת חומרי הבניה, כאשר על המלאכה מנצחים פעילי איחוד ברסלב הנחושים לסיים את המלאכה על הצד הטוב ביותר.

איחוד ברסלב באומןהדמיית המבנהצילום: איחוד ברסלב באומן

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון מוסר כי לאחר חודשים של התארגנות התחלנו לבצע את העבודות בשטח, אנו מקווים שמלאכת הבנייה תבוא לסיומה כבר לפני ראש השנה תשפ"ה, ומבנה הכנסת האורחים המפואר שאנחנו בונים בחצר הקלויז ישמש כבר השנה את רבבות המתפללים הצפויים להגיע לאומן.

איחוד ברסלב באומןהדמיית המבנהצילום: איחוד ברסלב באומן

איחוד ברסלב באומן אומן ברסלב ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}