י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
במפגש עם המשפחות

נתניהו: "ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פילדלפי וממסדרון נצרים"

רה"מ התחייב בפני המשפחות: "ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פילדלפי וממסדרון נצרים למרות הלחצים אדירים לעשות את זה. הלחץ הצבאי ימשך במלוא העוצמה, זה הדבר היחידי שגורם לחמאס לרדת מהדרישות הבלתי סבירות שלו". על המבצע לשחרור גופות החטופים: "אנו עובדים על מצבעים אלו ונוספים כל העת, אני לא יכול לפרט"

נתניהו: "ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פילדלפי וממסדרון נצרים"
בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הורים שכולים מפורום הגבורה ומשפחות החטופים מפורום התקווה נפגשו היום (שלישי) עם ראש הממשלה נתניהו בלשכתו. המשפחות דרשו מרה"מ נתניהו להמשיך בלחימה נחושה מול ארגוני הטרור - גם בדרום וגם בצפון. בנוסף המשפחות הביעו בפני רה"מ התנגדות נחרצת לעסקת חטופים מופקרת, אשר כוללת את עצירת הלחימה, שחרור המוני מחבלים ונטישת נכסים אסטרטגים ברצועת עזה. בפגישה השתתפו יהושע שני אביו של אורי הי"ד, איציק בונצל אביו של עמית הי"ד, איציק פיטוסי אביו של ישי הי"ד, דני שטיינברג אביו של יונתן הי"ד, צוף אשחר אלמנתו של נערן הי"ד, אייל בוצחק, אביו של אושרי הי"ד, גילה ובנימין ויזל, הורי של אלקנה הי"ד. 

בפגישה הציג יהושע שני, יו"ר פורום הגבורה ואביו של אורי הי"ד שנפל במוצב כיסופים לנתניהו תמונה שצולמה בשנה בה נחתמה עסקת שליט, בתמונה הזו נראים ילדים בני 10, בניהם בנו אורי ואיתן מור החטוף בעזה. שני הדגיש בפני נתניהו שעליו להבטיח את ביטחונם של ילדי ישראל. 

נתניהו השיב לנציגי המשפחות כי: "ישראל לא תצא, בשום מצב, מציר פילדלפי וממסדרון נצרים למרות הלחצים אדירים לעשות את זה. עוד הוסיף רה"מ ואמר כי : "הלחץ הצבאי ימשך במלוא העוצמה, זה הדבר היחידי שגורם לחמאס לרדת מהדרישות הבלתי סבירות שלו". נתניהו התייחס למבצע להשבת גופות החטופים הלילה ואמר: "המבצע הלילה להשבת גופות החטופים - זהו עוד אחד מהמבצעים שאנחנו עושים, אני לא יכול לפרט הכל - אנו עובדים על מצבעים אלו ונוספים כל העת"

נתניהו נשאל ע"י יו"ר פורום הגבורה, יהושע שני על פגישתו עם מזכיר המדינה האמריקאי בלינקן והלחץ האמריקאי להגיע לעסקה וענה - "אולי אני שכנעתי את בלינקן?, הודעתי לבלינקן - בכל מצב ישראל לא תיסוג מהנכסים האסטרטגים שהשיגה במלחמה".

נתניהו התייחס למגעים לעסקת חטופים ואמר: "אני לא בטוח שתהיה עסקה, אבל אם תהיה עסקה - העסקה תהיה כזאת ששומרת על האינטרסים שאני חוזר עליהם עוד ועוד, שהם שמירה על הנכסים האסטרטגים של ישראל. הדרישה של עוד שיש משא ומתן, גם בעתיד - דרישה שבלתי מקובלת, גם אם תהיה עסקה, מיד אחרי 42 ימים, נחזור ללחימה מיד, עד לחיסול החמאס, גם תוך כדי מו"מ על הפעימות הבאות".

מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו רפיח נצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}