ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
במוסד הכחישו

עינב צנגאוקר: "ברנע אמר לי שהעסקה לא מתקדמת מסיבות פוליטיות"

אמו של החטוף מתן צנגאוקר טענה כי ראש המוסד ברנע אמר לה כי לצערו בקונסטלציה הפוליטית הזו לא תיתכן עסקה. במוסד הגיבו: "הדברים שיוחסו לראש המוסד כלל לא נאמרו"

עינב צנגאוקר: "ברנע אמר לי שהעסקה לא מתקדמת מסיבות פוליטיות"
ראש המוסד דדי ברנע צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

במהלך עדותה ב"וועדת החקירה האזרחית לאסון 7 באוקטובר" טענה עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן, כי ראש המוסד דדי ברנע אמר לה ש"בקונסטליציה הפוליטית הנוכחית לא תיתכן עסקה".

 "כשישבתי איתו, נאמר לי ואני מצטטת - 'עינב יקירתי, לצערי בקונסטלציה הפוליטית הנוכחית לא תיתכן עסקה לשחרור חטופים'", אמרה. 

"ברגע שראש המוסד אומר לי אמירה כזו, למרות שאני יודעת שהוא לא איש פוליטי, אני יודעת שהאמירה הזו נאמרה כדי שאני אהדהד אותה במרחב הציבורי", הוסיפה.

 "בימים האחרונים הביקורת שלי היא כלפי ראש המוסד שיפסיק לדבר בשני קולות. כי לי הוא אמר משהו בארבע עיניים, ואני רואה שמהתדרוכים שיוצאים בשבועיים האחרונים יוצא דבר אחר לחלוטין שמגבה את התעקשותו של ראש הממשלה על סעיפים כאלה ואחרים בעסקה המדוברת".

ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד: "הדברים שיוחסו לראש המוסד כלל לא נאמרו. בפגישתו עם עינב צנגאוקר, ראש המוסד לא התייחס לשום קונסטלציה פוליטית בהקשרי המשא-ומתן, כפי שנטען. ראש המוסד ממשיך לפעול להבאת הסכם לשחרור כלל החטופות והחטופים בהקדם".

ראש המוסד עינב צנגאוקר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}