י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו בגלריה

מעמד סיום מסכת בבא מציעא בישיבת סלבודקה לצעירים

המעמד בראשות ראשי הישיבה הגאון רבי דב לנדו והגאון רבי משה הלל הירש שהשתתפו במעמד לכבודם של מסיימי המסכת שנערך ביום הראשון של בין הזמנים. גדולי ישראל הודו לפטרון המיזם הרב יעקב בלושטיין יו"ר המעמד. צפו בגלריה

מעמד סיום מסכת בבא מציעא בישיבת סלבודקה לצעירים
סיום מסכת בישיבת סלבודקה לצעירים צילום: יהושע פרוכטר

מעמד לגומרה של תורה וסעודת מצווה נערך בשבוע האחרון בישיבת 'כנסת ישראל' סלבודקה לצעירים בבני ברק, מעמד סיום מסכת בבא מציעא שנלמד במשך זמן קיץ.

עשרות התלמידים הסבו ביום הראשון של בין הזמנים סביב שולחנות ערוכים. המעמד נתרם על ידי יו"ר המעמד תומך התורה הרב יעקב בלושטיין לע"נ אמו האישה הצדקנית מרת יפה שיינדל חנה בלושטיין ע"ה. 

בני הישיבה קיבלו בהתרגשות ובהדרת הכבוד את מרנן ראשי הישיבה הגאון רבי דב לנדו ומנהיג עולם הישיבות הגאון רבי משה הלל הירש שהעלו את מעלת גודל לימוד קניין המסכת אותה למדו הבחורים.

כמו כן השתתפו במעמד ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן והגאון רבי שמעון גלאי שנשא דברי חיזוק על תורה מגנא ומצלא ועורר את הבחורים שבזכותכם עם ישראל יינצל, לאחר מכן נאמרו פרקי תהילים בהתעוררות עצומה ותפילת 'אחינו כל בית ישראל'.

במעמד נשא דברים מגיד המישרים הגאון רבי נתן וינפלד אביו של אחד מבני הישיבה שעמד על ההשקעה של הבחורים שדואגים לדעת את כל המסכת בבהירות, את מעמד סיום הש"ס ערך ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי זקס.

דברים מיוחדים נשא הרה"ג רבי מנחם לנדו ר"מ בישיבה שעמד על גודל מעלת ההשקעה שצוות הישיבה רואה בבחורים שמשקיעים בלימוד התורה.

בסיום המעמד העניקו גדולי ישראל הוקרה והערכה לנדיב הרה"ח ר' יעקב בלושטיין תהילים מעור עם הקדשה מיוחדת.

המעמד הסתיים בריקודים של בני הישיבה בשמחה של מצווה ומתוך תחושה של התרוממות וחיזוק לרגל היציאה לבין הזמנים.

ישיבת סלבודקה הרב דב לנדו הרב משה הלל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}