י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"מבטא מחוייבות"

מנהלת תקומה ומשרד השיכון הודיעו על תקציב התחדשות עירונית בשדרות

מנהלת תקומה ומשרד הבינוי והשיכון באמצעות הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית אישרו תקציב לתכנון מתחמי התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות בעיר שדרות. השר גולדקנופף: "אישור התקציב מבטא את המחויבות העמוקה שלנו לעיר שדרות"

מנהלת תקומה ומשרד השיכון הודיעו על תקציב התחדשות עירונית בשדרות
שדרות צילום: אלסטר, פלאש 90

מנהלת תקומה ומשרד הבינוי והשיכון באמצעות הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מודיעות היום (שלישי) על אישור תקציב בסך של כ- 15 מלש"ח לטובת תכנון מתחמי התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות בעיר שדרות. תכנית זאת מקודמת במקביל לחתימת הסכם גג בין משרד הבינוי והשיכון ועיריית שדרות לבניית אלפי יח"ד חדשות בעיר. 

מנהלת תקומה והרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ובשיתוף עיריית שדרות ראו חשיבות גדולה בפיתוח השכונות הוותיקות על מנת להביא לייעול השימוש במשאב הקרקע וצמצום פערים בין שכונות ותיקות לחדשות, ועל כן תקצבו תכנון מתחמים של התחדשות עירונית על ידי פרויקטים של "פינוי ובינוי". 

תקציב זה הינו נוסף לתקציב בסך של כ- 4 מיליון ₪ לטובת הקמת מנהלת התחדשות עירונית בעיריית שדרות לטובת יצירה ושימור קשר ישיר עם הקהילה בשלב התכנון והביצוע.

מ״מ ראש מנהלת תקומה יוסי שלי אמר: "אישור התקציב לתכנון מתחמי ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות של שדרות מהווה צעד חשוב בשיפור המרקם העירוני והחברתי של העיר. אנו רואים הכרח בשדרוג התשתיות והמבנים בשכונות הוותיקות כדי לצמצם פערים בין השכונות החדשות והוותיקות. ההשקעה במנהלת התחדשות עירונית תתבצע שיתוף פעולה קרוב עם הקהילה ותבטיח את מימוש החזון שלנו לשדרוג העיר ושיפור איכות החיים של תושביה".

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף אמר: "אישור התקציב לתכנון מתחמי ההתחדשות העירונית בשכונות הוותיקות בשדרות מבטא את המחויבות העמוקה שלנו לעיר ותושביה במיוחד בתקופה זאת. אני בטוח כי השקעה בפיתוח ושדרוג אזורים ותיקים בנוסף לקידום וביצוע בנייה חדשה בעיר במסגרת הסכם הגג, יאפשר לנו  להעניק לתושבי שדרות איכות חיים גבוהה יותר. מטרתנו להמשיך את תהליך הפיכתה של  שדרות לעיר משגשגת, ולחזק את החוסן של תושביה.״

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי אמר: "תנופת הפיתוח המואצת וההתחדשות המאסיבית שעוברת שדרות  בשכונות הוותיקות, שבאמצעותה יזכו תושבי השכונות לבניינים חדשים, דירות מרווחות בעלות ערך רב הרבה יותר, גינות מטופחות וסביבה חדשה וירוקה, כל אלה חלק בלתי נפרד מההשקעה האדירה שלנו ומהקצאת המשאבים הרבים לחיזוק החוסן הקהילתי. למרות האתגר שחווינו ועדיין, שדרות מתחדשת ומתפתחת כל הזמן, נהנית מהגירה חיובית ומתושבים נהדרים. אנחנו נדאג שלכלל התושבים, הן הוותיקים והן החדשים, יהיה נעים וכיף לגור בשדרות, עם מתחמים מסחריים חדשים, פארקים רחבי ידיים ואפשרויות מגורים מגוונות. תודה לכל השותפים שלנו במשרדי הממשלה, במשרד השיכון ובמינהלת תקומה".

שדרות יצחק גולדקנופף מנהלת תקומה משרד הבינוי והשיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}